5/5 - (2 امتیاز)

قبرس شمالی ۴۷٪ صرفه جویی نسبت به بازار ایالات متحده طبق مجله فوربز

قیمت های بالا، نرخ رهن و اجاره بالا، کاهش عرضه و… خریداران خانه در ایالات متحده با یک وضعیت نزدیک به غیر ممکن روبرو هستند و در نتیجه آن، فروش خانه ها کاهش یافته است. این فروش به پایین ترین سطح خود در ۱۳ سال اخیر رسیده است.

طبق اعلام این مجله هزینه متوسط هر فوت مربع بسیار بالا است و حدود ۲۲۱ دلار است. در آمریکا هر متر خانه  تقریبا ۲۴۰۰ دلار به فروش می رسد.

طبق مقایسه این مجله با قبرس شمالی هزینه میانگین هر فوت مربع در قبرس شمالی ۱۱۸ دلار تخمین زده شده است.

این وضعیت فرصتی برای سرمایه گذاران املاک و افرادی که به دنبال خرید خانه در خارج از کشور هستند ایجاد می کند زیرا قیمت ها در قبرس شمالی مقرون به صرفه تر هستند و به سوی یک افزایش گردشگری در حال حرکت است.

هتل های جدید، همچنین کازینو ها، زمین های گلف و مارینا های لوکس در حال افتتاح هستند و دنیا به جذابیت آن پی میبرد.

البته این اولین باری نیست که مجلات معتبر اقتصادی در مورد سرمایه گذاری در قبرس شمالی و مزایای آن اقدام به انتشار مطلب میکنند و برای مثال در سال ۲۰۲۱ همین مجله قبرس شمالی را جزو برترین مناطق سرمایه گذاری ساحلی جهان معرفی نموده است. جهت مشاهده آن مطلب با عنوان “خرید ملک در قبرس شمالی، بهترین خرید ساحلی ۲۰۲۱ از نگاه Forbes” کلیک کنید.

طبق اعلام این خبر بهترین معاملات در پروژه های قبل از ساخت هستند که می توانید ملک را با ققیمتی حتی کمتر از میانگین هر فوت مربعی که اعلام شده، خریداری کنید.

همچنین معاملات املاک در شمال قبرس به پوند انگلستان انجام می شود. معاملاتی که ممکن است برای دارندگان دلار آمریکا با افزایش ارزش پوند در سال ۲۰۲۴ بهبود یابد.

برای مشاوره رایگان با توجه به هدف مهاجرت و سرمایه گذاری با کارشناسان ما تماس بگیرید

+90 533 851 15 20
+90 539 101 0008

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط