توجه: شما در حال بازدید از وب سایت قدیمی شرکت کارگر می باشید. برای مشاهده وب سایت جدید کلیک کنید:

مشاهده وب سایت جدید

پروژه برج های دوقلو

یک مجتمع مسکونی مدرن و لوکس واقع در مرکز شهر فاماگوستا میباشد. این شهر در سواحل شرقی قبرس با معماری سنتی و جدید ترکیب شده است. اماکن تاریخی شهر فاماگوستا، از جمله شهر گنگ، سلماس روم، قلعه اتللو و کلیسای سنت بارناباس، و همچنین سواحل شنی طلایی اطراف آن، از جذابیت توریستی بزرگ این شهر می باشد.

این ساختمان به یک نماد جدید برای شهر فاماگوستا تبدیل شده است که دارای معماری و طراحی باشکوه و زیبا است. این مجتمع مدرن و لوکس برای کسانی که حس منحصر به فرد از سبک معماری دارند طراحی شده است که شامل ۲ برج بلند، شامل آپارتمان ها یک و دو خوابه، ۳۷ فروشگاه تجاری در طبقه همکف و طبقه اول، پارکینگ در زیرزمین است. بلوک A از 11 طبقه و بلوک B از ۱۳طبقه با آسانسورهای سریع و آرام برای دسترسی آسان به هر طبقه تشکیل شده و شما می توانید طیف وسیعی از آپارتمان ها را با منظره ای زیبا از شهر فاماگوستا را انتخاب کنید.

این مکان در جایی می باشد که شما می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به مرکز شهر – بانک ها، مدارس، دانشگاه ها، رستوران ها، مراکز خرید، سالن های تمرین، مراکز تفریحی، بندر فاماگوستا، آثار تاریخی، ساحل، سالن های بولینگ و … دسترسی داشته باشید. این برج ها برای سرمایه گذاران بهترین گزینه می باشد، زیرا در قلب شهر واقع شده است، نزدیک به بسیاری از رستوران ها و مراکز فعالیت.

آماده پاسخ به سوالات شما هستیم

املاک کارگر

2 خوابه : از 83 متر

املاک کارگر

1 خوابه : از 61 متر

 

 

 

شرایط پرداخت

30% اولین پرداخت پس از امضای قرارداد

20% هنگام تحویل واحد

50% اقساط 3 الی 5 ساله

 

 

 

 

امکانات پروژه برج های دوقلو

رستوران

کافه

بار

فروشگاه ها و دفاتر

سالن فیتنس

گاراژ اختصاصی

داروخانه

لوگو گروه مشاوره و سرمایه گذاری کارگر

تجربه ما ضمانت امنیت سرمایه٬گذاری شماست

به این مطلب امتیاز بدهید
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp