5/5 - (1 امتیاز)

همه چیز درباره اجاره ملک در قبرس شمالی۲۰۲۴

 

یکی از دلایل اکثر سرمایه گذاران برای خرید ملک در قبرس شمالی ، امکان درآمد از طریق اجاره به پوند انگلستان می باشد. در این مقاله به بررسی تمامی مراحل و قوانین و شرایط اجاره ملک در قبرس شمالی می پردازیم.

شرایط کلی اجاره ملک در قبرس شمالی

در قبرس شمالی همانطور که خرید ملک به پوند انگلستان می باشد امروزه در اکثر مناطق قبرس شمالی اجاره ملک نیز به پوند انگلستان است. در قبرس شمالی قراداد ملک به صورت شش ماهه و یک ساله می باشد و پرداخت مبلغ اجاره به صورت شش ماه به شش ماه یا حتی یک ساله است همچنین در اینجا چیزی به عنوان رهن کامل وجود ندارد و تنها صاحب خانه مبلغ یک ماه از اجاره را به عنوان رهن دریافت می کند که در صورتی که مستاجر بعد از پایان قرارداد ملک، بند های قرارداد را رعایت کرده باشد این مبلغ بازگردانده می شود.

به طور کلی اکثر واحد ها به صورت مبله و با وسایل کامل اجاره داده می شوند و در طی مدت قرارداد تمامی هزینه های شارژ، تعمیرات و… با مستاجر می باشد.

قیمت اجاره ملک در قبرس شمالی

 در قبرس شمالی با توجه به منطقه ، دسترسی به مراکز رفاهی و تفریحی، ویوی دریا، امکانات پروژه نرخ اجاره ملک متفاوت است اما به طور کلی درامد از اجاره به صورت سالیانه بین ۶ تا ۱۲ درصد از قیمت ملک می باشد.

قرارداد اجاره ملک در قبرس شمالی

قرارداد اجاره ملک به چند صورت می باشد که با توجه به نحوه اجاره متفاوت است در صورتی که این قرارداد در دفتر کمپانی سازنده و یا املاک رسمی نوشته شود بعد از امضای طرفین باید تمبر بر روی قرارداد باطل شود که به نرخ سال ۲۰۲۴ هزینه باطل کردن تمبر بر روی قرارداد ۱۸۰ لیر می باشد.

در صورتی که به صورتی شخصی تمایل دارید ملک خود را اجاره دهید این قرارداد را می توانید از طریق دفتر نوتر تنظیم کنید و سپس با مراجعه به اداره مالیات قبرس شمالی تمبر را بر روی قرارداد باطل کنید

مالیات اجاره ملک 

به طور کلی پس از ابطال تمبر و ثبت رسمی قرارداد ، صاحب خانه موظف است که میزان مالیات تعیین شده را به اداره مالیات قبرس شمالی پرداخت کنید. که این نرخ در سال ۲۰۲۳ برابر با ده درصد مبلغ کل اجاره یکسال می باشد.

مزایای درآمد از اجاره ملک

با توجه به اینکه قبرس شمالی یک کشور توریستی ، دانشجویی می باشد شما می توانید ملک خود را به صورت بلند مدت (یکساله و شش ماهه) یا به صورت روزانه در فصول گرم اجاره دهید و درآمد به پوند انگلستان داشته باشید. با درآمد اجاره شما میتوانید حداقل ۸۰ درصد از هزینه های زندگی خود در قبرس شمالی را تامین کنید.

جشنواره واحد آماده فول فرنیش برای اجاره شرکت سرمایه گذاری کارگر

اگر قصد دارید که در عرض کمتر از شش ماه از اجاره ملک خود درآمد داشته باشید می توانید با شرکت در جشنواره واحد آماده فول فرنیش شرکت سرمایه گذاری کارگر درآمد روزانه به پوند انگلستان داشته باشید. هدیه شرکت سرمایه گذاری کارگر تحویل واحد شما به صورت فول فرنیش و با وسایل کامل می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره و سرمایه گذاری در قبرس شمالی می توانید با ما تماس بگیرید.

+90 533 851 15 20
+90 539 101 0008

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط