5/5 - (1 امتیاز)

نکاتی که باید قبل از خرید خانه در قبرس شمالی به آن توجه کنید

 

خرید خانه در قبرس شمالی یکی از بهترین تصمیم هایی است که می توانید برای آینده خود و فرزندانتان داشته باشید. در این مقاله به بررسی نکات مهمی که قبل از خرید خانه در قبرس باید در نظر داشته باشید می پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب و تصمیم گیری را برای خرید خانه چه به منظور مهاجرت و چه به منظور سرمایه گذاری داشته باشید.

 

منطقه خرید خانه در قبرس شمالی

اولین موردی که باید در نظر داشته باشید منطقه ای است که قصد خرید خانه در قبرس شمالی را دارید. در قبرس شمالی با توجه به نیاز شما و شرایط شما انتخاب پروژه برای خرید ملک متفاوت است. برای مثال اگر تنها قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارید منطقه تاتلیسو و اسن تپه بهترین مناطق برای سرمایه گذاری می باشند. همچنین اگر به همراه فرزندانتان مهاجرت می کنید باید در نظر داشته باشید که نزدیکی به مراکز آموزشی می تواند یکی مواردی باشد که باید در انتخاب پروژه در نظر بگیرید.

فاصله از دریا

بنا به گفته سازمان محیط زیست اروپا EEA قبرس شمالی رتبه اول تمیز ترین آب های اروپا با خلوص ۹۹ درصد دارد و به همین منظور یکی از جزایر توریستی محبوب در فصول گرم برای تفریحات دریایی می باشد.  نزدیکی به دریا و ویوی دریا از مواردی است که قبل از انتخاب پروژه و خرید خانه در قبرس شمالی باید در نظر بگیرید.

 

خرید خانه در قبرس شمالی

امکانات پروژه

یکی دیگر از مواردی که باید قبل از خرید خانه توجه داشته باشید امکانات پروژه مورد نظر است. به طور کلی در قبرس شمالی پروژه ها از امکانات خوبی مانند استخر سر پوشیده و سر باز ، باشگاه بدن سازی، زمین بازی کودکان، رستوران و کافه، بار و… برخورد دار هستند. که شما با پرداخت مبلغ شارژ ماهیانه می توانید از این امکانات به صورت رایگان در داخل پروژه خریداری شده استفاده کنید.

شرایط پرداخت

در قبرس شمالی املاک به دو صورت آماده تحویل و پیش فروش ارائه می شوند که به طور کلی املاک آماده به تحویل به صورت نقد و املاک پیش فروش با اقساط بدون بهره ارائه می شوند. شرایط پرداخت در هر پروژه متفاوت است که شما باید قبل از اقدام به خرید خانه در قبرس شمالی شرایط پرداخت پروژه ها را در نظر بگیرید. برای مثال یکی از بهترین شرایط پرداخت ارائه شده در قبرس شمالی توسط شرکت سرمایه گذاری کارگر می باشد که مربوط به کمپانی سازنده آمریکایی پروژه لاهویا پرلا می باشد . شرایط پرداخت به صورت ۵ درصد پیش پرداخت ۴۰ درصد از قیمت ملک در طی ۸ ماه  و ۵۵ درصد مابغی به صورت أقساط بلند مدت ۷۲ ماهه می باشد.

 

پروژه آمریکایی لاهویا پرلا

پروژه آمریکایی لاهویا پرلا

چشم انداز منطقه

اگر قصد سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارید چشم انداز و ظرفیت ساخت و ساز در منطقه بسیار مهم است. در قبرس شمالی پتانسیل های ساخت و رشد و پیشرفت پروژه های بی نظیری مانند هتل ها ، کازینوها، مارینه های تفریحی وجود دارد که تمامی این موارد می تواند باعث رشد قیمت پروژه های مجاور این مراکز تفریحی و رفاهی شود.

تعداد اتاق خواب

با توجه به قوانین مهاجرتی و تعداد افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید خانه را دارند متراژ و تعداد اتاق خواب مورد نیاز متفاوت است. به همین منظور باید قبل از خرید خانه در قبرس شمالی نوع واحد مورد نیاز و تعداد اتاق خواب هارا با توجه به تعداد افراد خانواده در نظر بگیرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط