5/5 - (1 امتیاز)

منطقه اسن تپه در قبرس شمالی

قبرس شمالی جزیره ای رویایی با اب و هوای مدیترانه ای و سواحل بی نظیر است که هر ساله به محبوبیت این جزیره افزوده می شود. اما در این میان منطقه اسن تپه یکی از مناطق رویایی قبرس شمالی با ویوی جنگل و کوه و از طرف دیگر ویوی دریای مدیترانه فوق العاده است که یکی از مناطق پر طرفدار در بین سرمایه گذاران و گردشگران می باشد.

در این مقاله به بررسی کامل چشم انداز، پروژه ها، قیمت های سرمایه گذاری و خرید ملک در اسن تپه رویایی می پردازیم تا قبل از تصمیم برای مهاجرت و سرمایه گذاری بتوانید بهتر انتخاب ها را داشته باشید.

اطلاعات کلی و موقعیت جغرافیایی منطقه اسن تپه

 منطقه اسن تپه Esentepe در نزدیکی شهر توریستی و گردشگری گیرنه که به هتل ها و کازینو های فوق العاده اش معروف است واقع شده است. این منطقه از سال ۲۰۱۸ مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفت و استارت پروژه های فوق العاده ای مانند پروژه رویایی مالدیو در این سال رقم خورد. این منطقه از یک طرف ویوی فوق العاده کوه پنج انگشت با پوشش گیاهی همیشه سبز در تمامی فصول سال و از طرف دیگر ویوی دریای مدیترانه را دارد. اتمسفر آرام و رویایی این منطقه یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن یک تعطیلات رویایی و استراحت در منطقه ای همچون تکه ای از بهشت است.

فاصله منطقه اسن تپه با شهر های مهم قبرس شمالی

 شهر گیرنه : ۳۰ کیلومتر

منطقه لانگ بیچ شهر اسکله : ۲۷ کیلومتر

شهر فاماگوستا: ۵۰ کیلومتر

پایتخت قبرس لفکوشا : ۴۵ کیلومتر

فرودگاه بین المللی ارجان : ۳۵ کیلومتر

آب و هوای منطقه اسن تپه

قبرس شمالی به صورت کلی دارای آب و هوای مدیترانه ای است که تنها ۲ ماه در سال پیک گرما و ۲ ماه در سال پیک سرما دارد اما نکته قابل توجه در مورد آب و هوای منطقه اسن تپه در قبرس شمالی مطلوب تر بودن آن هست و سردی و گرمی هوا در این منطقه به نسبت مناطق دیگر کم تر است.

شرایط ساخت و ساز

در این منطقه شرکت های بزرگ و معروف ساختمانی و همچنین پروژه ها و مارینا های لاکچری در حال ساخت و ساز می باشند. به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه این منطقه و همچنین ویوی جنگل و دریا به ساخت پروژه های بیشتر دراین منطقه افزوده می شود و هر روز به تعداد شرکت های بزرگ ساختمانی که اقدام به ساخت پروژه در این منطقه می کنند افزوده می شود.

لازم به ذکر است که پروژه های موفقی همچون پروژه کلبه که یکی از زیباترین و بهترین پروژه های ساخته شده با رشد بیشتر از ۱۰۰ درصد از زمان پیش فروش تا تحویل در این منطقه قرار دارد.

همچنین در کنار تمامی پروژه های در حال ساخت برای زندگی و کسب درآمد از اجاره به دلیل توریستی بودن منطقه اسن تپه و لوکیشن خاص این منطقه برای گذراندن یک تعطیلات رویایی، هتل ها، مارینا ها، مراکز تفریحی و ساحلی بسیاری در این منطقه ساخته خواهند شد که همه این موارد باعث میشود که رشد قیمتی خوبی در این منطقه داشته باشیم.

پروژه های منطقه اسن تپه

در منطقه اسن تپه اکثر پروژه ها به صورت بلوک های دو طبقه ای و یا ویلاهای مستقل و نیمه مستقل ساخته می شوند که همین امر باعث می شود ویوی فوق العاده دریا در اکثر واحد ها حفظ شود.  در این منطقه ساختمان های مرتفع و برج سازی انجام نمی شود. همانطور که قبل هم گفته شد شرکت های بزرگ ساختمانی در این منطقه اقدام به ساخت پروژه کرده اند و به همین منظور مصالح و ساخت پروژه ها به بهترین شکل و کیفیت می باشد. اکثر این پروژه ها تمامی امکانات تفریحی و رفاهی  مانند رستوران ، کافه ، بار، آرایشگاه ، استخر، ساحل اختصاصی، فضای مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری و… را دارند.

آینده منطقه اسن تپه در قبرس شمالی

منطقه اسن تپه یک منطقه فوق العاده با چشم اندازی باور نکردنی است که با توجه به افزایش ساخت و ساز در این منطقه و همچنین افزایش تقاضا برای خرید در این منطقه بخصوص در میان کشور های اروپایی به دلیل قیمت های مناسب ، آب و هوای فوق العاده، امکانات لاکچری در کنار قیمت مناسب ملک، رشد چشمگیر قیمت ها در این منطقه، درآمد مناسب از طریق اجاره ملک خریداری شده در این منطقه بعد از تحویل به دلیل خاصیت توریستی این منطقه و نزدیکی به شهر گیرنه همه و همه باعث می شود که آینده خوبی در انتظار این منطقه باشد. همچنین با توجه به شروع ساخت هتل ها و مارینا های لاکچری که باعث رونق و افزایش شرایط رفاهی و تفریحی در این منطقه می شوند باز هم یکی دیگر از دلایل آینده رو به رشد این منطقه می باشد.

در نمودار زیر نرخ رشد سرمایه در برخی از پروژه های ارائه شده در این منطقه را می توانید مشاهده کنید:

سرمایه گذاری در این منطقه

با توجه به تمامی موارد گفته شده در این مقاله منطقه اسن تپه در حال حاضر یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی است که شما می توانید با استفاده از تور رایگان سرمایه گذاری شرکت کارگر و اقامت به مدت ۴ روز و ۳ شب با کارشناسان ما بهترین انتخاب را برای سرمایه گذاری در منطقه اسن تپه داشته باشید.

+90 533 851 15 20
+90 539 101 0008

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط