5/5 - (1 امتیاز)

مراحل دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک ۲۰۲۴

 

یکی از روش های دریافت اقامت قبرس شمالی ، اقامت از طریق خرید ملک است که به صورت سالیانه تمدید می شود.
در این مقاله به بررسی کامل صفر تا صد مراحل دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک می پردازیم و تمامی قوانین و مدارک مورد نیاز را بررسی می کنیم.

زمان لازم جهت اخذ اقامت حداقل ۴ ماه می باشد که می بایست در این مدت حتما در قبرس شمالی حضور داشته باشید. در ابتدا بعد از خرید ملک در قبرس شمالی جهت دریافت اقامت قبرس شمالی در سایت اداره مهاجرت قبرس شمالی ثبت نام کرده و بعد از آپلود پاسپورت و مدارک مورد نیاز اعم از نامه مختار( نامه تاییدیه محل سکونت و زندگی شما در قبرس شمالی ) و پاسپورت کودکان زیر ۱۸ سال در پرتال اقامتی خود یک نوبت پلیس جهت ارائه اصل مدارک و استارت پروسه اصلی دریافت اقامت می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت اقامت در قبرس شمالی ۲۰۲۴

جهت اخذ اقامت قبرس شمالی راه های مختلفی وجود که لیستی از مدارک مورد نیاز در اینجا آورده شده است اما باید توجه داشت که ممکن است بر اساس نوع اقدام برای دریافت اقامت مدارک دیگری هم مورد نیاز باشد.

– پاسپورت معتبر از نظر تاریخ انقضا ( زیر یک سال نباشد)
– گواهی عدم سوءپیشینه و ترجمه رسمی با تایید وزارت امور خارجه و دادگستری
– یک قطعه عکس
– ترجمه سند ازدواج با تایید وزارت امور خارجه و دادگستری
– پرینت حساب بانکی با مبلغ مشخص شده از سوی دولت قبرس و یا معادل ارزی آن در بانک ایران ( در صورتی که پرینت حساب از ایران تهیه شود باید به صورت لاتین و با ذکر معادل ارزی اعلام شود. )
– علاوه بر پرینت حساب از ایران ، در کشور قبرس هم باید اقدام به افتتاح حساب بانکی کنید.
– در صورت داشتن فرزندی که مشغول به تحصیل می باشد ترجمه ریز نمرات دو سال اخر دوره تحصیلی با تایید وزارت آموزش پرورش، وزارت امور خارجه و دادگستری
– ترجمه شناسنامه والدین و فرزندان با تایید وزارت امور خارجه و دادگستری
– برگه تجرد برای فرزندان بالای ۱۸ سال تا ۲۵ سال ( نکته قابل توجه این است که نام فرزندان بالای ۲۵ سال باید در قرارداد ملک ذکر شود)
– پس از عقد قرارداد ملک باید نسبت به پرداخت مالیات و امور ثبت ملک اقدام نمایید.
– اجاره نامه و دریافت نامه مختار در صورتی که ملک خریداری شده اماده نباشد. ( می توانید در این مطلب مزایای خرید ملک به صورت پیش فروش را بررسی کنید)

جهت دریافت آخرین مدارک مورد نیاز بر اساس شرایط با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که انجام پروسه دریافت اقامت قبرس شمالی با توجه به قوانین و شرایط متغیر و نیازمند شناخت قوانین و مراحل دقیق تعیین شده توسط دولت می باشد که اینکار برای افراد عادی فاقد تجربه و اطلاعات لازم و کافی ممکن است بسیار دشوار و پیچیده و در اکثر موارد تلاش ناموفق باشد. کارشناسان ما با تجربه و تسلط کامل بر امور دریافت اقامت قانونی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

+90 533 851 15 20
+90 539 101 0008

پروسه دریافت اقامت قبرس شمالی

پروسه دریافت اقامت قانونی قبرس شمالی در سال ۲۰۲۴ شامل موارد متعدد و نکات بسیاری است که بر اساس شرایط متقاضی، زمان و نوع درخواست اقامت شامل مراحل مختلف و نیازمند مدارک متفاوتی می باشد. از مراجعه به اداره پلیس مهاجرت، افتتاح حساب بانکی تا انجام آزمایشات پزشکی، پرداخت مالیات و … تا دریافت اقامت هرکدام از مراحل نیازمند انجام اقدامات خاص خود و تهیه و تحویل مدارک مورد نیاز آن می باشد. موارد اقامت با مدت زمان اعتبار شش ماه و بر حسب تقاضا و شرایط با مدت زمان یکسال به افراد اعطا میگردد و در پایان دوره باید جهت تمدید آن اقدام نمود. کسب اقامت با اعتبار بیش از یکسال نه تنها نیازمند شرایط و ویژگی های خاص تعیین شده از سوی دولت قبرس شمالی می باشد بلکه سخت گیری هایی نیز از سمت دولت در اعطای آن وجود دارد.
باید در نظر داشت که دولت قبرس شمالی برای ترتیب و اولویت زمانی انجام امور بسیار دقیق عمل نموده و در صورت تاخیر در برخی مراحل جریمه های نقدی روزانه ای را برای افراد در نظر میگیرد. استفاده از مشاوره معتمد باتجربه و تیم خوب نه تنها شانس شما برای اخذ اقامت را بالا میبرد بلکه با انجام به موقع اقدامات باعث جلوگیری از پرداخت جریمه ها و تسریع امور می گردد.

 

نمونه برگه اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک

اقامت قبرس شمالی

اقامت قبرس شمالی

شرکت خدمات همیار مشتری کارگر

شرکت کارگر اولین و تنها شرکت است که خدمات همیار مشتری پس از فروش را دارد که شما می توانید پس از خرید ملک در قبرس شمالی به راحتی و به صورت رایگان پروسه اقامت خود را انجام دهید تیم بزرگ همیار مشتری کارگر صفر تا صد مراحل اقامت شما را انجام می دهد.

لازم به ذکر است که بنا به تغییر قوانین مهاجرتی ممکن است این شرایط در طی زمان تغییر کند برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

+90 533 851 15 20
+90 539 101 0008

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط