5/5 - (1 امتیاز)

سلام کیمیا هستم و امروز اومدیم Pera (پرا) یکی از رستوران های لوکس قبرس رو به شما معرفی کنیم!

Pera Mackenzie

رستوران پرا که البته اسم کاملش پرا مکنزی (Pera Mackenzie) هست در منطقه لانگ بیچ ، اسکله قبرس شمالی واقع شده و در معرفی این رستوران نوشته شده:

رستوران Pera Mackenize واقع در منطقه Iskele که موقعیتی عالی در سواحل شنی قبرس شمالی دارد، طعم های بی نظیری را به مهمانان گرانقدر خود ارائه می دهد و منظره ای پانوراما از دریای مدیترانه با دریای فیروزه ای درخشان خود را پیش روی شما قرار می دهد.

Pera Mackenzie

این رستوران شامل امکاناتی مثل رستوران، بار، استخر و پلاژ میشه که در واقع مثل یک مجتمع تفریحی خدمات متنوعی داره و شما میتونید ازش لذت ببرید. تفریحات خیلی جذاب تری هم میتونید در رستوران پرا پیدا کنید از کایت سواری و ورزش های آبی گرفته تا DJ های حرفه ای و دنسرهای شبانه و موزیک زنده که میتونید حسابی اینجا خوش بگذرونید.

Pera Mackenzie

بهتره اینو بدونید که پرا یک رستوران معمولی یا ارزان نیست و ورود به این مجموعه هم رایگان نیست و ورودی اندکی در بدو وردو باید پرداخت کنید. در وب سایت این رستوران میتونید منوهای انواع خدمات و غذاها و نوشیدنی های سرو شده رو مشاهده کنید. همچنین از طریق تماس تلفنی میتونید از قبل برای خودتون جا رزرو کنید.

در پرا موسیقی زنده و اجراهای بسیار باکیفیت و پرمخاطبی برگزار میشه و لیست تمام این برنامه ها رو میتونید از طریق سایت رستوران پرا مشاهده کنید و به موقع اقدام به رزرو کنید.

شما عزیزان میتونید ویدیو معرفی رستوران پرا رو در اینستاگرام کارگر استیت مشاهده کنید:

قبرس گردی با کارگراستیت | معرفی پرا Pera Mackenzie

آدرس رستوران پرا مکنزی در لانگ بیچ

با ما همراه باشید تا در مطالب دیگه مکان های دیدنی قبرس رو به شما عزیزان معرفی کنیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط