چگونه در قبرس شمالی یک‌ خانه رویایی بخریم؟

 چگونه در قبرس شمالی یک‌ خانه رویایی بخریم؟
Rate this post

داشتن یک‌خانه با چشم‌انداز زیبا، در کناردریا و زیر آسمان آفتابی مدیترانه شرقی از رویاهای هر کسی است. خریدن خانه در قبرس شمالی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا این رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. قبرس شمالی مدت‌هاست که مقصدی برای سرمایه‌گذاران است.

با اینکه این کشور نسبت به قبرس جنوبی، از ثروت کمتری برخوردار است، ولی با رشد اقتصادی که در سال‌های اخیر داشته است، باعث جذب افراد زیادی به این کشور شده‌ است. بهتر از همه این‌ها، شما با خرید ملک در قبرس شمالی، می‌توانید درخواست اقامت دائم در این کشور را بدهید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره شرایط خرید ملک رویایی در قبرس شمالی اطلاعاتی بدست بیاوریم.

 چگونه در قبرس شمالی یک‌خانه رویایی بخریم؟

چگونه در قبرس شمالی یک‌خانه رویایی بخریم؟

راهنمای کامل خرید خانه در قبرس شمالی 2024

کشور قبرس شمالی حدود 3354 کیلو‌متر‌مربع مساحت دارد و به‌خاطرداشتن سواحل و مسیر‌های کوهستانی، طبیعت بکر و زیبایی نسبت به قبرس جنوبی دارد. طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاران زیادی در این کشور ملک خریداری کرده‌اند و با سرمایه‌گذاری زندگی خود را به شکل حیرت‌آوری متحول کردند.

با وجوداینکه افراد زیادی به خرید خانه در قبرس شمالی هجوم آورده‌اند، اما باز هم قیمت آن نسبت به قبرس جنوبی ارزان‌تر است. جالب است بدانید که خرید یا اجاره ملک در قبرس شمالی، مقرون‌به‌صرفه است و بدون دردسر می‌توانید یک ‌ملک را خریداری کنید. شما به‌صورت آنلاین هم می‌توانید در قبرس شمالی خانه بخرید، اما بهتر است به صورت حضوری به این کشور بیایید و شرایط را به طور کامل مورد برسی قرار دهید. سپس خانه رویایی خود را خریداری کنید.

چرا خرید ملک در قبرس شمالی؟

این روزها، تعداد افرادی که در قبرس شمالی ملک خریداری می‌کنند در حال افزایش است. از مهم‌ترین دلایل خرید ملک در قبرس شمالی، آسان بودن مراحل قانونی آن است. کشور قبرس شمالی از طرف مجله فوربز، به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاران معرفی شده است. خبر خوب دیگر این است که شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری و خرید ملک در اینجا، اقامت دائم و یا موقت هم کسب کنید. همچنین به شما یک حساب بانکی هم داده می‌شود.

آشنایی با شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس شمالی

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی اصلا پیچیده نیست و شما با داشتن یک پاسپورت و عدم سوء‌پیشینه می‌توانید به‌راحتی در آنجا خانه بخرید و سرمایه‌گذاری بکنید. هر فرد اجازه خرید یک ملک در قبرس شمالی را دارد و برای خرید بیشتر ملک، باید نیم درصد مالیات پرداخت شود.

آشنایی با مراحل خرید خانه در قبرس شمالی

همان‌طور که گفته شد خرید خانه در قبرس شمالی، راحت‌تر از کشورهای اروپایی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل خرید خانه در قبرس شمالی آشنا شوید.

  • اول ‌از همه شما باید با یک مشاور حقوقی و یا شرکت‌های معتبر که در این زمینه فعال هستند، مشورت کنید تا بهترین خرید را تجربه کنید.
  • بعد از آن که ملک خود را در قبرس شمالی انتخاب کردید، باید آن را رزرو کنید. برای رزرو ملک باید 5 درصد مبلغ خانه را به صاحب‌ملک پرداخت کنید.
  • بعد از اینکه تصمیم شما نهایی شد و قصد خرید خانه را داشتید، باید یک‌سوم از کل مبلغ ملک را پرداخت کنید. بین شما و صاحب‌ملک یک قراردادی تنظیم می‌شود که خریدتان را نهایی می‌کند.
  • باتوجه‌به بودجه‌ای که در حال حاضر دارید می‌توانید ملکی را انتخاب کنید که از لحاظ مالیاتی و قانونی هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشد و مدارک را کامل در اختیار داشته باشید.
  • شما به سه حالت می‌توانید قرارداد تنظیم کنید.

  1. به صورت الکترونیک
  2. حضوری
  3. دادن وکالت به یک وکیل خبره

شهرهای مناسب برای خرید خانه در قبرس شمالی

قبل از هر چیزی بهترین کار برای خرید ملک در قبرس شمالی، تحقیق درباره شهرهای آن است. باید درباره شهرها تحقیق کنید و ببینید که بیشتر به دنبال چه چیزی هستید تا بتوانید بهترین شهر را انتخاب کنید. به طور کلی شهرهای خوب کشور قبرس شمالی شامل :

  • اسکله : در حال حاضر، اسکله یکی از شهرهای روبه‌رشد در قبرس شمالی است. این شهر توسط مجله فوربز، به عنوان یکی از بهترین شهرهای ساحلی برای خرید ملک یا سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی معرفی شده است.
  • فاماگوستا : اگر هدفتان از مهاجرت به قبرس شمالی، تحصیل است، این شهر بهترین گزینه برای شما است. زیرا معتبرترین دانشگاه‌ها مثل دانشگاه EMU در این شهر است.
  • گیرنه : این شهر جواهر قبرس شمالی نامیده شده است زیرا دارای، زیبایی‌های تاریخی و طبیعی است. گیرنه یکی از توریستی‌ترین شهرهای این کشور است.

هزینه ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی از 87000 پوند برای یک واحد آپارتمانی شروع می‌شود. برای خانه‌های نیمه ویلایی هم از 13000 پوند آغاز می‌شود. پنت‌هاوس‌ها و آپارتمان یا ویلاهای مدرن و لوکس هم از 500000 پوند موجود هستند. شروع هزینه در شهرهای مختلف قبرس شمالی عبارت‌اند از :

  • شهر نیکوزیا : 75 هزار پوند (تعداد ملک نوساز کم است)
  • شهر فاماگوستا : 87 هزار پوند
  • گیرنه : 95 هزار پوند

خوب است این نکته را بدانید که در قبرس شمالی، ملک‌ها به صورت متری فروخته نمی‌شوند بلکه باتوجه‌به شرایط، امکاناتی که خانه دارد و محل قرارگیری خانه فروخته می‌شود.

هزینه ملک در قبرس شمالی

هزینه ملک در قبرس شمالی

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی مزیت‌هایی دارد. برخی از آن‌ها شامل :

  • داشتن امنیت بالا
  • مالیات پایین در این کشور
  • گرفتن اقامت دائم یا موقت
  • امکان تحصیل در دانشگاه‌های قبرس شمالی
  • رشد سالانه نرخ سرمایه‌گذاری ملک در قبرس شمالی

کلام آخر

قبرس شمالی یک کشور زیبا با امنیت بالا است. امروزه، خرید ملک یا آپارتمان در قبرس شمالی افزایش پیدا کرده است. زیرا قیمت خانه‌های قبرس شمالی نسبت به مکان‌های دیگر ارزان است و همچنین با خرید خانه در قبرس شمالی، امکان اخذ اقامت دائم در قبرس شمالی برای شما فراهم می‌گردد. قبرس شمالی دارای مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری زیادی است. اگر قصد سرمایه‌گذاری با خرید ملک دارید، قبرس شمالی یک مکان عالی برای این کار است.

اگر قصد مهاجرت به کشور زیبای قبرس شمالی را دارید و میخواهید در این کشور اقامت بگیرید برای کسب اطلاعات حتما به  وب‌سایت کارگر مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بد نیست مطالعه کنید:

آنچه در این مطلب میخوانید !

برچسب ها

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Get started with your account

to save your favourite homes and more

Sign up with email

Get started with your account

to save your favourite homes and more

By clicking the «SIGN UP» button you agree to the Terms of Use and Privacy Policy
Powered by Estatik
×