شرایط دریافت اقامت دائم قبرس شمالی از طریق خرید ملک

شرایط دریافت اقامت دائم قبرس شمالی از طریق خرید ملک
5/5 - (6 امتیاز)

اقامت دائم یکی از مهم ترین دغدغه سرمایه‌گذاران در خارج از کشور است شما اگر بتوانید اقامت دائم یک کشور را دریافت کنید از تمام امکانات و مزایای کشور مورد نظر را دریافت خواهید کرد و هیچ تفاوت بین شما و مردم بومی آن کشور وجود ندارد. اگر شما هم برای توسعه تجارت خود نیاز به اقامت دارید و دنبال شرایطی آسان و دور از یچیدگی‌های اداری و قانونی هستید در ادامه همراه ما باشید. اقامت به صورت دائم در هر کشوری شرایط خاص خود را دارد البته برخی از این شرایط در تمام کشورها یکسان هستند. در این مقاله شرایط اقامت به صورت دائم در کشور قبرس شمالی را بررسی می‌کنیم.

درآمد به صورت دلاری همیشه اولویت بیشتری برای سرمایه‌گذاران داشته و یک بیزینسمن واقعی به دنبال راه‌های مختلفی برای افزایش درآمد خود است. اقامت دائم در کشور قبرس شمالی به چند روش ممکن است. یکی از اه‌های پیش روی شما خرید ملک در این کشور است ه شما می‌توانید به این وسیله اقامت به صورت دائم قبرس شمالی را دریافت کنید. خرید ملک در قبرس شمالی شرایط بسیار آسان و در دسترسی دارد که همین موضوع باعث افزایش سرمایه‌گذاری در این کشور شده است. در ادامه شرایط دریافت اقامت از این راه را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

اقامت دائم

دریافت اقامت دائم با خرید ملک در قبرس شمالی

 

کشور قبرس شمالی به سرعت در حال پیشرفت و افزایش سرمایه‌گذاری است که این موضوع به دلیل قوانین سهلی است که دولت این کشور برقرار کرده است. برای هرگونه سرمایه‌گذاری در کشور قبرس شمالی می‌توانید با شرکت سرمایه‌گذاری ظهوریان در ارتباط باشید. شما می‌توانید نام و نام خانوادگی به همراه شماره تلفن خود را ثبت و منتظر تماس کارشناسان ما برای دریافت مشاوره آن هم به صورت رایگان باشید. همکاران ما سعی می‌کنند تا بهترین راه را پیش روی شما قرار دهم تا به حداکثر سوددهی در بیزینس خود برسید و مهم‌تر از آن اینکه تضمین سود شرط اصلی ما در ارائه خدمات است.

انواع شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی

همانطور که گفتیم اقامت دائم در قبرس به چند روش ممکن است که ما به همه آنها اشاره می‌کنیم ولی ویژه در خصوص خرید ملک و دریافت دائمی اقامت از این راه مفصل توضیح میدهیم. معمولاً برای دریافت اقامت هر کشور هر فردی بسته به شرایط باید راهی مناسب خود را انتخاب کند به طور مثال اگر دانشجو هستید می‌توانید از راه تحصیل اقدام به دریافت اقامت کنید. بنابراین باید شرایط خود را بسنجید و بسته به شرایط خود بهترین راه را که با کمترین دردسر روبروست انتخاب کنید. راه‌های دیگری هم برای این کار وجود دارد که به صورت گذرا به آن اشاره می‌کنیم.

کار: یکی از راه‌های دریافت اقامت دائم کشور قبرس شمالی از راه کار است این راه ی از زمان برترین و شاید سخت‌ترین راه‌ها به شمار می‌رود شما باید به مدت ۶ سال به صورت مستمر و بدون هیچ تخلفی که باعث تشکیل پرونده و سوء پیشینه شود مشغول به فعالیت و شغل باشید تا بتوانید از این راه اقامت بگیرید. یکی از مشکلات اصلی این راه زمان بر بودن آن است ۶ سال زمان زیادی برای ین کار به حساب می‌آید که البته اگر راه دیگری وجود نداشته باشد چندان هم بد نیست اما به هر حال مشکلات خاص خود را دارد و دوران نسبتا سختی را پیش رو خواهید داشت.

ازدواج: یکی دیگر از شرایطی که ی‌تواند اقامت دائم شما در قبرس شمالی را به ارمغان بیاورد ازدواج با فردی اهل قبرس شمالیست ه می‌تواند به راحتی اقامت به صورت دائم را در این کشور را به همراه داشته باشد. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای دریافت اقامت همین ازدواج است و هیچ شرایط خاص و پیچیده دیگری در راه اقامت شما وجود ندارد و اگر بتوانید با فردی اهل قبرس شمالی ازدواج کنید به راحتی می‌توانید اقامت خود را دریافت و به صورت رسمی شهروند آن کشور شوید. البته قوانین کلی بر تمامی شرایط لازم الاجرا است.

اقامت دائم

دریافت اقامت دائم با ازدواج

 

ثبت شرکت: از آنجایی که کسب و کار یکی از نام‌های درآمد و افزایش سرمایه‌گذاری است و نیاز به سرمایه کلان دارد ثبت شرکت و شروع کسب و کار ی دیگر از راه‌هاییست که می‌تواند شما را برای دریافت اقامت دائم کشور قبرس شمالی واجد شرایط کند. شرایط اقامت از این راه مشابه کار در قبرس شمالی است شما اگر بتوانید به مدت ۶ سال بدون هیچ تخلف و سوء پیشینه ای با ثبت شرکت به کسب و کار و فعالیت بپردازید می‌توانید اقامت را دریافت کنید. شاید این را از سایر راه‌ها سرمایه بیشتری را نیاز داشته باشد اما به هر حال چندان هم پیچیده نیست و کمی زمان بر است.

بالای 60 سال سن داشته باشید: اگر شما بالای ۶۰ سال سن دارید به راحتی می‌توانید تنها با یک سال زندگی در کشور قبرس شمالی می‌توانید به صورت دائم اقامت آن کشور را دریافت کنید. می‌توانید برای دریافت هرگونه مشاوره در حوزه سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی با واتساپ گروه مشاوره و سرمایه گذاری کارگر در ارتباط باشید تا به صورت رایگان تمامی راهنمایی‌های لازم را خدمتتان ارائه دهند کارشناسان با تجربه ما آماده ثبت درخواست شما برای مشاوره هستم تا شاهد یک تجارت پرسود و زندگی سرشر آرامش‌تان باشند.

خرید ملک: شرطی که در این مقاله برای دریافت اقامت دائم به آن اشاره خواهیم کرد همین بخش است یعنی خرید ملک به این صورت است که شما لکی را از کشور قبرس شمالی خریداری می‌کنید و می‌توانید از این راه اقامت را دریافت کنید اما نکاتی وجود دارد که باید آن را رعایت کنید تا مشکلی در ادامه به وجود نیاید. یکی از بهترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری خرید ملک است. ملک یکی از کم ریسک‌ترین اه‌های بیزینس است در تجارت همیشه شاهد کمترین افت و تزلزل در بازار ملک بودیم و این بازار آنقدر سرعت رشد بالایی دارد که بازدهی آن در کمترین زمان ممکن خ می‌دهد.

اگر شما قصد خرید ملک در قبرس شمالی را داشته باشید باید حداقل ملکی را به ارزش ۱۲۵ هزار یورو خریداری کنید و در کنار آن منبع درآمدی برای زندگی روزمره خود داشته باشید اگر این شروط را رعایت کنید ریک می‌گوییم شما می‌توانید اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا تمام نکات ریز و درشت خرید ملک را برای شما بازگو کنم و اهنمایی‌های لازم را ارائه دهند. همانطور که گفتیم مشاوره ما به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
  1. kazem

    24 تیر 1399

    بازدید از قبرس شمالی بسیار جالب بود و ما را در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری بسیار مصمم نمود . جا دارد از مدیریت محترم موسسه جناب آقای کارگر ، سرکار خانم عارفه فاضلی ، جناب آقای شریفی که در مدت اقامت رایگان ما در قبرس میزبان بسیار عزیزی بودند تشکر و قدر دانی نمائیم . حقیقی - اکبر زاده

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بد نیست مطالعه کنید:

آنچه در این مطلب میخوانید !

برچسب ها

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Get started with your account

to save your favourite homes and more

Sign up with email

Get started with your account

to save your favourite homes and more

By clicking the «SIGN UP» button you agree to the Terms of Use and Privacy Policy
Powered by Estatik
×