خرید خانه در قبرس شمالی و اقامت

خرید خانه در قبرس شمالی و اقامت
Rate this post

خرید ملک در قبرس از بهترین شیوه‌های گرفتن اقامت دائم در این کشور است. از ویژگی‌هایی که این کشور دارد می‌توان به اقتصاد رو به توسعه آن، دریافت مالیات کم، مناطق تفریحی و گردشگری جذاب، امنیت بالا و … اشاره کرد. خریدن ملک در قبرس شمالی و یا جنوبی در سال‌های اخیر یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای گرفتن اقامت و زندگی در آنجا است که در عین حال روشی پر سود است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا درباره خرید خانه در قبرس و اقامت در آنجا اطلاعات کافی کسب کنیم.

کشور قبرس

قبرس از اعضای اتحادیه اروپا است که به طور رسمی به عنوان جمهوری قبرس شناخته شده است. هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می‌کنند. قبرس به دو بخش قبرس شمالی (بخش ترک نشین) و قبرس جنوبی (بخش یونان نشین) تقسیم می‌شود که زبان این دو کشور، یونانی، ترکی و انگلیسی است. مساحت قبرس چیزی حدود 9.251 کیلومتر است و پایتخت این کشور نیکوزیا می‌باشد.

شرایط خرید ملک در قبرس

شرایط خرید ملک در قبرسقبرس از مناطق اطراف دریای مدیترانه است و بهترین جا برای گذراندن تعطیلات است. اما بعضی ها به تعطیلات بسنده نیستند و قصد دارند که تعطیلات خود را در آنجا دائمی کنند و یک ملک در قبرس خریداری کنند. قیمت ملک در قبرس نسبت به هر جای دیگر در دریای مدیترانه، ارزان‌تر است. قیمت ملک در قبرس شمالی نصف قیمت ملک در قبرس جنوبی است. این کشور موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و در منطقه‌ای بدون آلودگی است. برای خرید ملک در قبرس ابتدا باید درخواست خود را در انجمن شهداری قبرس ثبت کنید سپس یک پروسه 6 ماه را بگذرانید تا با درخواست شما موافقت شود.

مزایای خرید ملک در قبرس

قبرس یکی از بهترین کشورها برای گرفتن اقامت دائم است. همچنین یکی از راه‌های سرمایه گذاری مناسب است. از مزایای قبرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

آب و هوای قبرس

این کشور با آب و هوای معتدلی که دارد باعث شده است که استقبال گردشگران و مهاجران به قبرس بیشتر شود.

شرایط اقتصادی در قبرس

اقتصاد قبرس شمالی هر روزه رو به رشد است و مردم آن از رفاه خوبی برخوردار هستند. در نتیجه شما می‌توانید برای خرید ملک در قبرس به صورت جدی تری فکر کنید.

اخذ اقامت دائم در قبرس

اقامت در قبرس با خرید ملک ، یکی از راحت ‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به آنجا است.

شرایط خرید ملک در قبرس

امنیت بالا در قبرس

این کشور از لحاظ امنیت در سطح خیلی خوبی قرار دارد، طوریکه جنایت در اینجا نزدیک به صفر است و فرهنگ مردم آنجا نزدیک به ایرانیان است. در نتیجه شما می‌توانید یک زندگی راحتی در کنار خانواده خود در قبرس داشته باشید.

بهره گیری از امکانات آن

اگر شما از طریق خرید ملک اقامت قبرس را بگیرید، می‌توانید به عنوان یک شهروند عادی و بومی در آنجا زندگی کنید. امکاناتی مثل تحصیلی، دولتی، پزشکی و … پس از گرفتن اقامت در اختیار شما قرار داده می‌شود.

سرمایه گذاری مطمئن در قبرس

یکی از کم ریسک ترین روش های سرمایه گذاری، خرید ملک در قبرس و گرفتن اقامت دائم در آنجا است. قیمت ملک و زمین در این کشور از ایران ارزان‌تر و مناسب‌تر است و شما حتی با اجاره دادن ملک خود در آنجا، می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید.

سوالاتی که ممکن است ذهن هر کسی را برای خرید خانه در قبرس درگیر کند

آیا در حال حاضر می‌توان یک خانه با قیمت مناسب یا ارزان در قبرش خریداری کرد؟

به خاطر ساخت و سازهای زیاد در این کشور امکان خرید خانه با قیمت مناسب در این کشور وجود دارد.  تنوع قیمت ملک در این کشور بالا است و واحدهایی با قیمت پایین هم پیدا می‌شود.

آیا امکان اجاره دادن ملکی که خرداری شده است، وجود دارد؟

یکی از مهم ترین مزیت سرمایه گذاری، اجاره ملک و دریافت اجاره به پوند است.

مالیات خرید ملک در قبرس چگونه است؟

به صورت کلی هر کسی که قصد خرید ملک در قبرس را دارد باید 5 درصد از مبلغ کل خانه را به عنوان مالیات پرداخت کند.

آیا از طریق خرید ملک در قبرس می‌توان اقامت دائم گرفت؟

یکی از سریع ترین و ساده ترین راه‌ها برای گرفتن اقامت دائم در قبرس، خرید ملک است.

آیا برای خرید ملک در قبرس می‌توان وام تهیه کرد؟

در صورتی که شرایط پرداخت هزینه کامل خانه را ندارید، می‌توانید برای دریافت وام اقدام کنید و از این طریق ملک خود را خریداری کنید.

در زمان بستن قرارداد برای خرید ملک در قبرس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مهم ترین نکاتی که زمان بستن قرارداد برای خرید ملک در قبرس باید به آن‌ها توجه کنید شامل قیمت نهایی، تاریخ تحویل، شرایط فسخ قرارداد و تعهدات طرفیت است.

قبل از خرید خانه در قبرس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قبل از اینکه در قبرس خانه بخرید، علاوه بر اینکه مناسب بودن موقعیت مکانی آن مهم است، همچنین امکانات خانه هم باید در نظر گرفته شود.

آیا امکان خرید ملک در قبرس با شرایط قسطی وجود دارد؟

امکان خرید اقساطی ملک در قبرس وجود دارد و در حال حاضر بسیاری از ملک‌ها در قبرس یا همین شرایط فروخته می‌شوند.

کلام آخر

این روزها، تعداد افرادی که در قبرس ملک خریداری می‌کنند افزایش پیدا کرده است. همانطور که در این مقاله گفته شد قبرس از امکانات زیادی برخوردار است که همین امر موجب شده است که افراد زیادی در قبرس ملک بخرند و یا ملک خود را به اجاره بدهند. بهترین کار قبل از خرید ملک در قبرس این است که شما اطلاعات کافی درباره شهرهای مختلف قبرس داشته باشید تا بهترین شهر را برای خرید ملک انتخاب کنید.

در سال 2021 کشور قبرس بهترین مقصد ساحلی برای سرمایه گذاران و خریداران ملک شناخته شده است. این کشور یکی از مکان‌هایی است که ساخت و ساز در آن جریان دارد و انواع ملک از قیمت پایین تا قیمت‌های بالاتر در آنجا وجود دارد. شما حتی می‌توانید به صورت آنلاین هم به خرید ملک در قبرس اقدام کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که از طریق یک شرکت معتبر این کار را انجام دهید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بد نیست مطالعه کنید:

آنچه در این مطلب میخوانید !

برچسب ها

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Get started with your account

to save your favourite homes and more

Sign up with email

Get started with your account

to save your favourite homes and more

By clicking the «SIGN UP» button you agree to the Terms of Use and Privacy Policy
Powered by Estatik
×