5/5 - (4 امتیاز)

اداره مهاجرت قبرس شمالی با در نظر گرفتن شرایط از پیش تعیین شده آماده دریافت اطلاعات اولیه مهاجران از طریق ثبت نام است. موضوع اقامت در کشورهای خارجی ر سال‌های اخیر توسط ایرانیان رو به افزایش است یکی از مهم‌ترین دلایل آن بهتر شدن شرایط اقتصادی است. قبرس شمالی یکی از آن شورهایی فرصت را برای سرمایه‌گذاری در آنجا غنیمت بشماریم. اگر قصد چنین کاری را دارید مانند بسیاری از کشورهای دیگر شرایط و ه‌هایی وجود دارد که می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. اما قبل از هر چیز باید در سایت رسمی اداره مهاجرت قبرس شمالی ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام و درج اطلاعات منتظر تایید از طرف دولت قبرس شمالی باشید. اما همانطور که میدانید مهاجرت دارای شرایطی است که قوانین خاصی را هم در بر می‌گیرد که هر کشور قانون مختص خود را دارد بنابراین شما نیاز به یک همراه و مشاوره دقیق و کاردان دارید که بتواند شما را در این راه همراهی کند. شرکت سرمایه‌گذاری ظهوریان با کارشناسان مجرب و کاردان درخواست مشاوره سرمایه گذاری_و اقامت در کشور قبرس شمالی می‌باشد. درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا ما به صورت رایگان راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهیم. ما به تمام سوالاتتان خواهیم داد.

مهاجرت

قوانین اداره مهاجرت قبرس شمالی

 

کشور قبرس شمالی به سرعت در حال جذب مهاجر و سرمایه می‌باشد که همین امر موجب رشد اقتصادی و پیشرفت آن در هر حوزه شده است. اگر شما هم مایل به مهاجرت به این کشور هستید می‌توانید با شرایط مختص خود و بهترین راه ممکن به سادگی عمل اقامت خود را به انجام برسانید. منظور از شرایط مختص خود چیست؟ به این سوال مهم پاسخ خواهیم داد در ادامه همراه ما باشید. به هر حال عمل مهاجرت یعنی عزیمت به یک کشور خارجی دارای شرایطی است که بخشی از آن به خود شما باز می‌گردد و بخشی دیگر به قوانین کشور مقصد. پس باید تمامی شرایط را در این دو بخش در نظر بگیرید.

مراحل کلی اداره مهاجرت قبرس شمالی

داشتن گذرنامه معتبر: داشتن گذرنامه برای خروج از کشور به هر مقصدی که باشد الزامی است و پاسپورت اصلی‌ترین و معتبرترین مجوز شما در حوزه سفر های بین‌المللی است. اگر پاسپورت ندارید می‌توانید با مراجعه به دفاتر پلیس مهاجرت و ثبت درخواست ضرف دو هفته تا یک ماه پاسپورت خود را دریافت کنید و اگر هم اعتبارش به پایان رسیده می‌توانید نسبت به تمدید آن اقدام کنید. اگر به هر دلیلی نقضی شما وجود داشته باشد قطعاً در مراحل ثبت نام مهاجرت شما مشکل به وجود خواهد آمد پس دیر و دقت کافی داشته باشید. البته برای مشاوره بیشتر با ما در ارتباط باشید.

فرم درخواست ویزا: ویزا در واقع مجوز رسمی شما برای ورود به کشور مقصد است. برخلاف پاسپورت که یک مجوز بین المللی است ویزا مجوز ورود به یک کشور خاص است به عبارت دیگر ویزا در هر کشوری مختص خود خواهد بود. برای مهاجرت به کشور قبرس شمالی باید فرم درخواستی را تکمیل و نسبت به دریافت آن اقدام کنید. برای هرگونه راهنمایی پیرامون این موضوع می‌توانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که مراحل اداری به صورت دقیق و بدون نقص باید انجام شود و در صورت کوچک ترین مغایرت اطلاعات ثبت نام شما لغو خواهد شد.

عکس بیومتریک رنگی: عکس یکی از مهم‌ترین شرایط شما برای مهاجرت به خارج از کشور است بنابراین توجه زیادی روی این مورد داشته باشد چرا که عکس گرفته شده دارای شرایطی است که باید تمامی این شرایط به صورت دقیق رعایت شود. نباید عینک کلاه و یا حتی لنز داشته باشید. گردی صورت باید به صورت کامل مشخص باشد ضمن رنگی بودن آن هرگر از عکس‌های قدیمی استفاده نکنید و حتما عکس جدید بگیرید. منظور از عکس بیومتریک تطبیق چهره فرد با اثر انگشت آن است که این کار باعث می‌شود تا اطلاعات توسط پلیس به صورت کامل بررسی شود.

مهاجرت

پاسپورت معتبر بری مهاجرت به قبرس شمالی

 

کپی از اطلاعات گذرنامه در سفر های قبلی: اگر سفرهای دیگری خارج از کشور داشتید و غیر از قبرس شمالی کشورهای دیگری هم سفر کردید اطلاعات درج شده در گذرنامه باید بگیرید و برای اداره مهاجرت قبرس شمالی ارسال کنید. اگر سوالی در این باره دارید میتوانید از طریق واتس اپ و یا صفحه ارتباط با ما درخواست ثبت کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و به صورت کامل دقیق را در هر بخش به شما خواهند داد. کامل و بی‌نقص بودن مدارک یکی از مهمترین شروط در فرایند مهاجرت است.

ارائه اسناد مربوط به‌حساب بانکی: برای تضمین توان مالی سفر و اثبات سفر با ارائه بلیط دو طرف به مقصد این کشور خیلی نگران این بخش نباشید این مدارک صرفاً برای اطمینان حاصل کردن از شرایط مالی برای گذران زندگی و درآمد شماست. ما تمامی شرایط را توضیح خواهیم داد اگر از طریق شرکت رمایه‌گذاری ظهوریان اقدام به مهاجرت نمایید جایی هیچ گونه نگرانی مدارک و قوانین کشور قبرس شمالی وجود ندارد.

ارائه اسناد مربوط به رزو هتل در کشور: شما پس از ورود به کشور قبرس شمالی نیاز به محلی برای اقامت دارید برای رزرو هتل و مراحل اولیه اسکان مدارک هویتی و مهاجرتی الزامی است. پس از ورود شما چند هفته در محلی مشخص برای معاینه پزشکی و گذراندن مراحل اولیه مهاجرت اسکان پیدا می‌کنید و پس از تایید بقیه مراحل را انجام خواهید داد.

مدارک بیمه درمانی سفر: برای بیمه به جهت بیماری و مشکلاتی که ممکن است هنگام مهاجرت رخ دهد ارائه مدارک بیمه ضروری است. تمامی مراحل گفته شده بالا باید منتظر تایید اقامت موقت خود باشید پس از اینکه دولت قبرس شمالی اقامت موقت را تایید کرد به مدت ۶ ماه فرصت دارید تا با یکی از راه‌های کار , ازدواج , ثبت شرکت و یا خرید ملک نسبت به دائم کردن اقامت خود اقدام کنید در برخی از شرایط تولد فرزند نیز می‌تواند موجب دائمی شدن اقامت شما شود. برای دریافت مشاوره دقیق با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط