لیست مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش دانشجویی در قبرس شمالی

لیست مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش دانشجویی در قبرس شمالی
5/5 - (4 امتیاز)

لیست مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش دانشجویی در قبرس شمالی

پذیرش دانشجویی کشور قبرس شمالی یکی از راحت‌ترین راه‌های مهاجرت است. برای افزایش سطح تحصیل و ارتقای شغلی سیاری از دانشجویان به فکر مهاجرت می‌افتند. یکی از بهترین کشورها در زمینه پذیرش به صورت دانشجو قبرس شمالی است. هزینه بسیار کم نزدیکی فرهنگ کشور به ایران و امنیت کامل ه باعث افزایش سطح کیفیت زندگی می‌شود از مهم‌ترین نکات مثبت قبرس شمالی است. تمام مراحل پذیرش شما حداکثر دو ماه زمان می‌برد و این در نوع خود بسیار جذاب است. شما می‌توانید برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنید و در آنجا با توجه به رشته تحصیلی خود به شغلی مشغول شوید و پس از چند سال به حداکثر آرامش در زندگی برسید.

یک خبر خوب برای دانشجویان ایرانی در زمینه اخذ ویزای دانشجویی برای قبرس شمالی این است که نیازی نیست برای دریافت ویزا به سفارت بروند چرا که ویزای شما از نوع فرودگاهی محسوب می‌شود. کشور قبرس شمالی در ایران سفارتی ندارد بنابراین شما باید مدارک خود را در فرودگاه کشور قبرس شمالی تحویل دهید تا ویزای خود را دریافت کنید. وقتی مدارک خود را به افسر فرودگاه برای یرش دانشجویی تحویل می‌دهید یک ویزا با اعتبار ۶۰ روز به شما داده می‌شود این ویزا برای انجام کارهای روزمره و کارهای تحصیلی شماست. فقط کشورهای سوریه نیجریه و ارمنستان باید برای دریافت ویزا پذیرش دانشجویی به سفارت قبرس شمالی مراجعه کنند.

لیست مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش دانشجویی در قبرس شمالی

لیست مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش دانشجویی در قبرس شمالی

نکاتی که برای پذیرش دانشجویی در کشور قبرس شمالی وجود دارد برای ایرانیان چندان پیچیده نیست. به همین دلیل است که این کشور یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت به خصوص برای دانشجویان محسوب می‌شود. شما می‌توانید با کمترین هزینه تحصیلی به آموزش بپردازید نگران هزینه‌های جاری زندگی نیز نباشید چرا که با یکی از بهترین کشورها در زمینه هزینه‌های زندگی روبرو هستید قبرس شمالی از نظر سطح رفاهی وضعیت بسیار مناسبی میان کشورهای مجاور دریای مدیترانه دارد. تنها شرطی که برای دریافت ویزای دانشجویی مختص ایرانیان وجود دارد گذراندن ۱۲ سال تحصیلی و دریافت مدرک متوسطه است جز این هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد.

مدارک لازم برای پذیرش دانشجویی قبرس شمالی

همانطور که گفتیم هر کسی که مدرک دیپلم و پایان دوره دبیرستان را در ایران دریافت کرده باشد می‌تواند برای پذیرش دانشجویی کشور قبرس شمالی اقدام کند. دانشجویان بین المللی باید حداقل ۱۲ سال سن تحصیلات داشته باشند. در بدو ورود شما به فرودگاه قبرس شمالی افسر فرودگاه سوالاتی را از شما خواهد پرسید. باید دقیق و بدون هیچ تردید و ابهامی جواب سوالات افسر را بدهید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید سعی کنید جواب سوالات را کاملاً صادقانه و بدون هیچ تردیدی ارائه دهید. اگر کوچک‌ترین دوگانگی در پاسخ‌های شما وجود داشته باشد و افسر به شما مشکوک شود اخذ ویزا سخت خواهد شد

در ابتدای ورود شما به این کشور برای پذیرش دانشجویی یک نامه پذیرش مشروط یا CAL برای شما ارسال خواهد شد مبلغ اولیه‌ای را که در این نامه درج شده باید پرداخت کنید. پس از پرداخت مبلغ اعلام شده و تایید آن نامه پذیرش تحصیلی UAL شما از طرف دانشگاه ارسال خواهد شد. تبریک میگوییم از این به بعد می‌توانید بدون ویزا وارد کشور قبرس شمالی شوید. برای دریافت راهنمایی‌های کامل و مشاوره‌های دقیق در این زمینه می‌توانید از طریق واتساپ به این لینک کلیک کنید. کارشناسان گروه مشاوره و سرمایه‌گذاری کارگر تمامی راهنمایی های لازم برای دریافت اقامت دانشجویی را به شما ارائه خواهند داد.

مدارک لازم برای پذیرش دانشجویی قبرس شمالی

مدارک لازم برای پذیرش دانشجویی قبرس شمالی

مدارک لازم جهت دریافت پذیرش دانشجویی قبرس شمالی

  • سوابق تحصیلی + ریز نمرات مقطع تحصیلی قبلی
  • کپی کارت ملی و شناسنامه ( اطلاعات هویتی )
  • کپی پاسپورتی که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد
  • چهار عکس پرسنلی سه در چهار
  • مدارک زبان آیتلس با حداقل نمره پنج و نیم برای تمامی مقاطع تحصیلی و یا مدرک تافل برای تمامی مقاطع تحصیلی (۵۱۳ PBT / ۶۵ IBT)

یکی از بزرگترین دغدغه های مهاجران مدرک زبان انگلیسی است اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که یک خبر خوب برای دانشجویان ایرانی این است که دیگر نگران مدرک زبان نباشید برای شما این امکان فراهم است که یک سال در دانشگاه‌های کشور قبرس شمالی پس از دریافت پذیرش دانشجویی اقدام به آموزش زبان انگلیسی نمایید. این آموزش یک ساله قبل از آغاز تحصیل شما در دانشگاه خواهد بود. اما نگرانی بعدی مهاجران معمولاً هزینه‌هایی است که در کشور مقصد برای دریافت پذیرش روبرو هستند ا به صورت کلی هزینه‌هایی که برای این کار لازم است را بیان خواهیم کرد واحد پول کشور قبرس شمالی لیر می‌باشد.

هزینه های دریافت پذیرش تحصیلی قبرس شمالی

گروه مشاوره و سرمایه گذاری کارگر

خدمات و کالا مبلغ
یک کیلوگرم برنج ۷.۵۷ لیر
یک کیلوگرم گوشت ۵۳.۳۳ لیر
بلیط های یکطرفه حمل و نقل عمومی ۵.۲ لیر
قبض آب و برق حدوداً ۴۰۸ لیر
فست فود ۲۹ لیر
یک شلوار جین ۲۹۰ لیر
اجاره یک واحد مسکونی ۱۴۰۰ لیر

(حدودی)

کلام پایانی

پذیرش دانشجویی در قبرس شمالی یکی از کم چالش‌ترین و بی‌دردسرترین حالت مهاجرت می‌باشد هزینه‌های پایین زندگی هزینه درمان رایگان دانشگاه‌هایی با مدارک بسیار معتبر و پتانسیل پیشرفت از مزایای نسبی مهاجرت به قبرس شمالی به حساب می آید. همانطور که در این مقاله اشاره کردیم این کشور هیچگونه مدرک خاصی برای مهاجرت آن هم برای دانشجویان تعیین نکرده و شما تنها باید ۱۲ سال تحصیلی و دریافت دیپلم خود را به پایان رسانده باشید تا بتوانید به راحتی از این طریق به کشور قبرس شمالی مهاجرت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و راهنمایی‌های دقیق‌تر با همکاران ما در شرکت سرمایه‌گذاری ظهوریان در ارتباط باشید تا تمامی مطالب لازم را به شما ارائه دهند.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بد نیست مطالعه کنید:

آنچه در این مطلب میخوانید !

برچسب ها

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Get started with your account

to save your favourite homes and more

Sign up with email

Get started with your account

to save your favourite homes and more

By clicking the «SIGN UP» button you agree to the Terms of Use and Privacy Policy
Powered by Estatik
×