هتل ریورساید قبرس شمالی

هتل ریورساید قبرس شمالی
Rate this post

فراموش کنید تمام دغدغه های برنامه ریزی سفر، رزرو هتل و انتخاب اقامتگاه را. تجسم کنید زیر آسمان آبی مدیترانه، روی بالکن اختصاصی اتاقتان در هتل ریورساید قبرس شمالی نشسته اید و نسیم ملایمی موهایتان را نوازش می دهد. در دوردست، خط ساحلی خیره‌کننده مدیترانه با درخشش امواج به شما چشمک می زند و صدای دلنشین پرندگان گوشتان را نوازش می دهد.

قبرس شمالی، با داشتن سواحل زیبا، آثار تاریخی با شکوه و مردمی خونگرم، به یکی از محبوب ترین محل های گردشگری در منطقه‌ی مدیترانه تبدیل شده است. اما برای تکمیل این تجربه رویایی، انتخاب اقامتگاهی مناسب که بتواند آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد، حرف اول را می زند.

هتل ریورساید قبرس شمالی، با در نظر گرفتن تمامی نیازهای گردشگران، بهشتی دنج و آرام را در قلب این جزیره‌ی زیبا برای شما خلق کرده است. در ادامه‌ی این مقاله، با تمامی ویژگی ها و امکانات رفاهی این هتل آشنا خواهید شد و خواهید دید که چرا هتل ریورساید قبرس شمالی بهشت مدیترانه ای شما خواهد بود.

هتل ریورساید قبرس شمالی

موقعیت مکانی بی نظیر هتل ریورساید قبرس شمالی

اولین جرقه‌ی انتخاب اقامتگاه، بدون شک موقعیت مکانی آن است. هتل ریورساید قبرس شمالی با هوشمندی تمام در منطقه‌ی آلسانجاک، واقع در شهر گیرنه، قرار گرفته است. این منطقه به دلیل برخورداری از چشم اندازهای طبیعی خیره کننده و آب و هوای مطبوع، همواره مورد توجه گردشگران بوده است.

با اقامت در هتل ریورساید قبرس شمالی، دسترسی آسانی به سواحل زیبای منطقه‌ی گیرنه خواهید داشت. ساحل زیبای اینجلی (Incirli) تنها با کمی پیاده روی و یا استفاده از سرویس شاتل رایگان هتل در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در این ساحل، می توانید از شن های داغ زیر پایتان، تماشای غروب های رویایی مدیترانه و تفریحات آبی مهیج لذت ببرید.

علاوه بر ساحل، موقعیت مکانی هتل ریورساید قبرس شمالی این امکان را به شما می دهد تا از جاذبه های تاریخی و طبیعی منطقه نیز بازدید کنید. قلعه‌ی تاریخی گیرنه، صومعه‌ی بلاپایس و رشته کوه های گیرنه، تنها گوشه ای از دیدنی های اطراف این هتل هستند.

اقامتی رویایی در قلب طبیعت با هتل ریورساید قبرس شمالی

طبیعت بکر و سرسبز یکی از ویژگی های بارز منطقه‌ی آلسانجاک است. هتل ریورساید قبرس شمالی نیز به گونه ای هوشمندانه در دل این طبیعت زیبا جای گرفته است. محوطه‌ی هتل پوشیده از درختان سرسبز و گل های رنگارنگ است که حس آرامش و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد.

با قدم زدن در باغ های سرسبز هتل ریورساید قبرس شمالی، می توانید از صدای دلنشین پرندگان و عطر خوش گل ها لذت ببرید. در گوشه ای دنج بنشینید، کتاب مورد علاقه تان را بخوانید و یا به سادگی به صدای طبیعت گوش فرا دهید. استخر روباز هتل نیز در میان این باغ زیبا قرار گرفته است که شنا در آن، در زیر نور آفتاب مدیترانه، لذت وصف ناپذیری به همراه خواهد داشت.

اقامت در هتل ریورساید قبرس شمالی این امکان را به شما می دهد تا ضمن بهره مندی از تمامی امکانات رفاهی، با طبیعت بکر منطقه نیز آشتی کنید و لحظات آرامش بخشی را برای خود رقم بزنید.

هتل ریورساید قبرس شمالی

انواع اتاق ها در هتل ریورساید قبرس شمالی

هتل ریورساید قبرس شمالی با در نظر گرفتن سلیقه ها و نیازهای مختلف مسافران، انواع اتاق ها را در اختیار شما قرار می دهد. تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی مدرن و باکیفیت تجهیز شده اند و اقامتی آسوده را برای شما به ارمغان می آورند.

در هتل ریورساید قبرس شمالی می توانید اتاق هایی با با چشم انداز رو به دریا، چشم انداز رو به باغ و یا چشم انداز به استخر را انتخاب کنید. اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، سوئیت های لوکس در این هتل وجود دارند.

تنوع غذایی در هتل ریورساید قبرس شمالی

یکی از مهم ترین بخش های هر سفری، تجربه‌ی طعم های جدید و غذاهای محلی است. هتل ریورساید قبرس شمالی با در نظر گرفتن این موضوع، رستوران های متنوعی را با منوی غذایی بین المللی و محلی برای شما تدارک دیده است.

در رستوران اصلی هتل می توانید انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی و قبرسی را با بهترین کیفیت امتحان کنید. رستوران ایتالیایی هتل نیز با سرو پیتزاها و پاستاهای خوشمزه، لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

علاوه بر این، در هتل ریورساید قبرس شمالی کافه ها و بارهای متعددی نیز وجود دارد که می توانید در آنها انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرها و میان وعده ها را سرو کنید.

سرگرمی و تفریح در هتل ریورساید قبرس شمالی

هتل ریورساید قبرس شمالی تنها مکانی برای استراحت و آرامش نیست، بلکه محلی برای تفریح و سرگرمی نیز هست. این هتل با ارائه امکانات و برنامه های متنوع، اوقات فراغت شما را به بهترین شکل پر خواهد کرد.

استخر روباز هتل، زمین تنیس، زمین والیبال، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد تنها گوشه ای از امکانات ورزشی و تفریحی هتل ریورساید قبرس شمالی هستند.

علاوه بر این، در طول سال برنامه های تفریحی و سرگرمی متنوعی از جمله موزیک زنده، نمایش های شاد و مسابقات ورزشی در هتل برگزار می شود که می توانید در آنها شرکت کنید و از اوقات خود لذت ببرید.

خدمات ویژه هتل ریورساید قبرس شمالی

هتل ریورساید قبرس شمالی برای رفاه حال مسافران خود، خدمات ویژه ای را نیز ارائه می دهد.

  • خدمات نگهداری از کودکان: در هتل ریورساید قبرس شمالی، خدمات نگهداری از کودکان توسط پرستاران مجرب ارائه می شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده از اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرید.

  • خدمات اسپا و ماساژ: در مرکز اسپا و ماساژ هتل ریورساید قبرس شمالی می توانید انواع ماساژهای ریلکسیشن، درمانی و زیبایی را تجربه کنید.

  • خدمات صرافی: در هتل ریورساید قبرس شمالی، خدمات صرافی ارائه می شود تا بتوانید به راحتی ارز خود را به لیر قبرس تبدیل کنید.

  • خدمات تور و گشت و گذار: هتل ریورساید قبرس شمالی با ارائه ی تورهای متنوع، شما را به بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی می برد.

  • خدمات مربوط به عروسی و ماه عسل: هتل ریورساید قبرس شمالی با ارائه ی خدمات ویژه ای برای عروسی و ماه عسل، بهترین مکان برای شروع زندگی مشترک شما خواهد بود.

هتل ریورساید قبرس شمالی

انتخابی بی نظیر برای سفری خاطره انگیز

با توجه به تمامی امکانات و ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره شد، هتل ریورساید قبرس شمالی بدون شک انتخابی بی نظیر برای سفری خاطره انگیز به قبرس شمالی خواهد بود.

در این هتل می توانید از موقعیت مکانی عالی، اقامتی دلنشین در دل طبیعت، تنوع غذایی فوق العاده، امکانات رفاهی مدرن و خدمات ویژه ای که برای رفاه حال شما تدارک دیده شده است، نهایت لذت را ببرید.

شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر

آیا به دنبال خرید ملک یا سرمایه گذاری در قبرس شمالی هستید؟

شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر با بیش از 14 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی، آماده ی ارائه ی بهترین مشاوره ها و خدمات به شماست.

متخصصان مجرب ما در شرکت کارگر، با بررسی نیازها و بودجه ی شما، بهترین گزینه های سرمایه گذاری و خرید ملک را به شما معرفی خواهند کرد.

ما در کنار شما خواهیم بود تا با خیالی آسوده، ملکی متناسب با سلیقه و نیاز خود را در قبرس شمالی خریداری کنید و از سرمایه گذاری خود در این کشور زیبا لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می توانید با کارشناسان ما در شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر تماس بگیرید.

مشاهده بیشتر: هتل های قبرس شمالی

هتل ریورساید قبرس شمالی، دروازه ای به سوی آرامش و لذت

در ادامه ی این مقاله، قصد داریم به بررسی جزئیات بیشتری از امکانات و خدمات هتل ریورساید قبرس شمالی بپردازیم تا شما را بیش از پیش با این هتل رویایی آشنا کنیم.

اتاق های هتل ریورساید قبرس شمالی

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، هتل ریورساید قبرس شمالی انواع اتاق ها را با چشم اندازهای مختلف و امکانات رفاهی متنوع برای مسافران خود تدارک دیده است. در ادامه به معرفی برخی از انواع اتاق های این هتل می پردازیم:

  • اتاق های استاندارد: این اتاق ها با متراژ 25 متر مربع، برای اقامت دو نفر مناسب هستند. اتاق های استاندارد هتل ریورساید قبرس شمالی دارای تخت های دو نفره یا دو تخت تک نفره، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و بالکن با چشم انداز رو به دریا، باغ یا استخر هستند.

  • اتاق های خانوادگی: این اتاق ها با متراژ 40 متر مربع، برای اقامت 4 نفر مناسب هستند. اتاق های خانوادگی هتل ریورساید قبرس شمالی دارای دو تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و بالکن با چشم انداز رو به دریا، باغ یا استخر هستند.

  • سوئیت های لوکس: سوئیت های لوکس هتل ریورساید قبرس شمالی با متراژ 60 متر مربع، برای اقامت 4 نفر مناسب هستند. این سوئیت ها دارای یک اتاق خواب، یک نشیمن، حمام اختصاصی با جکوزی، سونا و لوازم بهداشتی لوکس، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تراس بزرگ با چشم انداز رو به دریا و جکوزی روباز هستند.

رستوران ها و کافه های هتل ریورساید قبرس شمالی

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، هتل ریورساید قبرس شمالی با ارائه ی رستوران ها و کافه های متنوع، هر ذائقه ای را راضی نگه می دارد.

  • رستوران اصلی: رستوران اصلی هتل ریورساید قبرس شمالی با فضایی دلنشین و دکوراسیونی زیبا، در وعده های صبحانه، ناهار و شام، انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی و قبرسی را به صورت بوفه ارائه می دهد.

  • رستوران ایتالیایی: در رستوران ایتالیایی هتل ریورساید قبرس شمالی می توانید طعم واقعی پیتزاها و پاستاهای خوشمزه ایتالیایی را تجربه کنید.

  • رستوران ساحلی: رستوران ساحلی هتل ریورساید قبرس شمالی مکانی ایده آل برای صرف غذا در کنار ساحل و با چشم اندازی از دریای مدیترانه است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای دریایی و گریل شده را امتحان کنید.

  • کافه و بار: هتل ریورساید قبرس شمالی دارای کافه ها و بارهای متعددی است که می توانید در آنها انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرها و میان وعده ها را سرو کنید.

هتل ریورساید قبرس شمالی

امکانات ورزشی و تفریحی هتل ریورساید قبرس شمالی

هتل ریورساید قبرس شمالی با ارائه ی امکانات ورزشی و تفریحی متنوع، اوقات فراغت شما را به بهترین شکل پر خواهد کرد.

  • استخر روباز: استخر روباز هتل ریورساید قبرس شمالی در فضایی بزرگ و با چشم اندازی از باغ هتل قرار گرفته است. در کنار این استخر، تخت های آفتابگیر و سایه بان نیز تعبیه شده است تا بتوانید از حمام آفتاب و استراحت در کنار استخر لذت ببرید.

  • زمین تنیس: زمین تنیس هتل ریورساید قبرس شمالی مکانی ایده آل برای دوستداران این ورزش است.

  • زمین والیبال: زمین والیبال هتل ریورساید قبرس شمالی نیز برای علاقه مندان به این ورزش تدارک دیده شده است.

  • سالن بدنسازی: سالن بدنسازی هتل ریورساید قبرس شمالی مجهز به مدرن ترین دستگاه های ورزشی است.

هتل ریورساید قبرس شمالی

کلام آخر

در این مقاله، سفری به دنیای آرامش و لذت در هتل ریورساید قبرس شمالی را با شما تجربه کردیم. از موقعیت مکانی عالی این هتل در منطقه ی آلسانجاک و دسترسی آسان به سواحل و جاذبه های گردشگری قبرس شمالی گفتیم.

با گشت و گذار در میان اتاق های متنوع این هتل، با چشم اندازهای رو به دریا، باغ یا استخر، اقامتی دلنشین در دل طبیعت را برایتان به تصویر کشیدیم. تنوع غذایی فوق العاده ی هتل ریورساید قبرس شمالی با رستوران های بین المللی و محلی، هر ذائقه ای را راضی خواهد کرد.

امکانات ورزشی و تفریحی متنوع این هتل، از جمله استخر روباز، زمین تنیس، زمین والیبال، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد، اوقات فراغت شما را به بهترین شکل پر خواهد کرد.

و در نهایت، به خدمات ویژه ی این هتل اشاره کردیم که شامل خدمات نگهداری از کودکان، خدمات اسپا و ماساژ، خدمات صرافی، خدمات تور و گشت و گذار و خدمات مربوط به عروسی و ماه عسل می شوند.

هتل ریورساید قبرس شمالی با ارائه ی تمامی این امکانات و خدمات، انتخابی بی نظیر برای سفری خاطره انگیز به قبرس شمالی خواهد بود.

چرا هتل ریورساید قبرس شمالی را انتخاب کنیم؟

  • موقعیت مکانی عالی در منطقه ی آلسانجاک با دسترسی آسان به سواحل و جاذبه های گردشگری
  • تنوع اتاق ها با چشم اندازهای رو به دریا، باغ یا استخر
  • تنوع غذایی فوق العاده با رستوران های بین المللی و محلی
  • امکانات ورزشی و تفریحی متنوع
  • خدمات ویژه مانند خدمات نگهداری از کودکان، خدمات اسپا و ماساژ، خدمات صرافی، خدمات تور و گشت و گذار و خدمات مربوط به عروسی و ماه عسل
  • پرسنل مجرب و خوش برخورد

شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر با بیش از 14 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی، آماده ی ارائه ی بهترین مشاوره ها و خدمات به شماست.

متخصصان مجرب ما در شرکت کارگر، با بررسی نیازها و بودجه ی شما، بهترین گزینه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی و خرید ملک را به شما معرفی خواهند کرد.

ما در کنار شما خواهیم بود تا با خیالی آسوده، ملکی متناسب با سلیقه و نیاز خود را در قبرس شمالی خریداری کنید و از سرمایه گذاری خود در این کشور زیبا لذت ببرید.

هتل ریورساید قبرس شمالی

سوالات متداول درباره هتل ریورساید قبرس شمالی

هتل ریورساید قبرس شمالی در کجا واقع شده است؟

هتل ریورساید قبرس شمالی در منطقه ی آلسانجاک، واقع در شهر گیرنه، قرار گرفته است. این منطقه به دلیل برخورداری از چشم اندازهای طبیعی خیره کننده و آب و هوای مطبوع، همواره مورد توجه گردشگران بوده است.

چه نوع اتاق هایی در هتل ریورساید قبرس شمالی وجود دارد؟

هتل ریورساید قبرس شمالی انواع اتاق ها را با چشم اندازهای مختلف و امکانات رفاهی متنوع برای مسافران خود تدارک دیده است. در این هتل می توانید اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، سوئیت های لوکس و … را انتخاب کنید.

رستوران های هتل ریورساید قبرس شمالی چه غذاهایی را سرو می کنند؟

هتل ریورساید قبرس شمالی با ارائه ی رستوران های متنوع، هر ذائقه ای را راضی نگه می دارد. در این هتل می توانید از غذاهای مدیترانه ای، ترکی، قبرسی، ایتالیایی، دریایی و … لذت ببرید.

آیا هتل ریورساید قبرس شمالی امکانات ورزشی و تفریحی دارد؟

بله، هتل ریورساید قبرس شمالی امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی از جمله استخر روباز، زمین تنیس، زمین والیبال، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و … را برای مسافران خود ارائه می دهد.

هتل ریورساید قبرس شمالی چه خدمات ویژه ای ارائه می دهد؟

هتل ریورساید قبرس شمالی خدمات ویژه ای مانند خدمات نگهداری از کودکان، خدمات اسپا و ماساژ، خدمات صرافی، خدمات تور و گشت و گذار و خدمات مربوط به عروسی و ماه عسل را به مسافران خود ارائه می دهد.

چگونه می توانم به هتل ریورساید قبرس شمالی رزرو کنم؟

می توانید از طریق وب سایت هتل، آژانس های مسافرتی و یا تماس با هتل، نسبت به رزرو اقامت خود در هتل ریورساید قبرس شمالی اقدام کنید.

آیا هتل ریورساید قبرس شمالی برای کودکان مناسب است؟

بله، هتل ریورساید قبرس شمالی با ارائه ی خدمات ویژه ای مانند خدمات نگهداری از کودکان، فضایی مناسب برای کودکان نیز فراهم کرده است.

هزینه ی اقامت در هتل ریورساید قبرس شمالی چقدر است؟

هزینه ی اقامت در این هتل با توجه به نوع اتاق، فصل سفر و … متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید به وب سایت هتل مراجعه کنید و یا با هتل تماس بگیرید.

آیا هتل ریورساید قبرس شمالی به فرودگاه نزدیک است؟

فاصله ی هتل ریورساید قبرس شمالی تا فرودگاه ارجان حدود 40 کیلومتر است.

آیا برای اقامت در هتل ریورساید قبرس شمالی به ویزا نیاز دارم؟

بله، برای سفر به قبرس شمالی و اقامت در هتل ریورساید قبرس شمالی به ویزا نیاز دارید. می توانید برای دریافت ویزا به سفارت قبرس شمالی در کشور خود مراجعه کنید.

آیا در هتل ریورساید قبرس شمالی به زبان فارسی صحبت می شود؟

با توجه به تعداد زیاد گردشگران ایرانی که به این هتل سفر می کنند، احتمال اینکه پرسنل هتل به زبان فارسی صحبت کنند وجود دارد.

آیا هتل ریورساید قبرس شمالی پارکینگ دارد؟

بله، هتل ریورساید قبرس شمالی دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران خود است.

آیا در هتل ریورساید قبرس شمالی اینترنت رایگان وجود دارد؟

بله، در هتل ریورساید قبرس شمالی Wi-Fi رایگان در لابی و اتاق ها در دسترس میهمانان قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می توانید با کارشناسان ما در شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بد نیست مطالعه کنید:

آنچه در این مطلب میخوانید !

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Powered by Estatik
×