شهر گیرنه در قبرس شمالی

شهر گیرنه قبرس شمالی
Rate this post

فکرش را بکنید، روی ساحلی شنی زیر نور ملایم آفتاب دراز کشیده اید، صدای امواج آرامش بخش دریا در گوشتان نجوا می کند و نسیم خنک مدیترانه ای موهایتان را نوازش می دهد. این رویایی دست نیافتنی نیست! شهر گیرنه قبرس شمالی (شهری که در ادامه به اختصار از آن با عنوان “شهر گیرنه” یاد خواهیم کرد) با داشتن سواحل زیبا، تاریخ غنی و فرهنگی پویا، بهشتی برای کسانی است که به دنبال تجربه یک زندگی آرام و مدیترانه ای هستند.

در این مقاله جامع، قصد داریم شما را با شهر گیرنه در قبرس شمالی آشنا کنیم. شهری که با دارا بودن جاذبه های متعدد گردشگری، فرصت های سرمایه گذاری مناسب و آب و هوای مدیترانه ای دلپذیر، می تواند گزینه ای ایده آل برای سفر، کار، زندگی و یا حتی سرمایه گذاری باشد.

شهر گیرنه قبرس شمالی

دلیل اهمیت شهر گیرنه قبرس شمالی چیست؟

قطعا انتخاب محل زندگی یا سرمایه گذاری تصمیمی مهم است و نیازمند بررسی جوانب مختلف دارد. اما شهر گیرنه قبرس شمالی با داشتن مزایای متعدد، می تواند خیال شما را از خیلی از مسائل راحت کند. در وهله اول، آب و هوای فوق العاده مدیترانه ای این شهر را در نظر بگیرید. تابستان های گرم و آفتابی همراه با زمستان های ملایم، این شهر را به مکانی مناسب برای زندگی در تمام طول سال تبدیل کرده است.

فرض کنید در میانه زمستان سرد و ناامید کننده، بتوانید در شهر گیرنه قدم بزنید و از آفتاب ملایم لذت ببرید. این یکی از امتیازهای ویژه شهر گیرنه نسبت به بسیاری از نقاط دنیاست.

البته زیبایی های شهر گیرنه قبرس شمالی تنها به آب و هوای آن محدود نمی شود. سواحل شنی و ماسه ای با آبی زلال و درخشان، این شهر را به نگینی درخشان در سواحل مدیترانه تبدیل کرده است. در ادامه این مقاله به تفصیل در مورد سواحل شهر گیرنه صحبت خواهیم کرد، اما همین حالا هم می توانید تصور کنید که خودتان را در حال شنا در آب های زلال مدیترانه و یا آفتاب گرفتن روی شن های گرم آن تجسم کنید.

گشتی در تاریخ کهن شهر گیرنه قبرس شمالی

شهر گیرنه قبرس شمالی تنها به خاطر زیبایی های طبیعی اش زبانزد خاص و عام نیست، بلکه تاریخ غنی و فرهنگ پویای این شهر نیز از دیگر جاذبه های آن به شمار می رود. قدمت سکونت در این منطقه به دوران نوسنگی باز می گردد و در طول قرون، اقوام و تمدن های مختلفی بر آن حاکم بوده اند.

آثار به جا مانده از این دوران پرفراز و نشیب، گنجینه ای ارزشمند از تاریخ و فرهنگ را در معرض دید گردشگران قرار داده است. قلعه ی عظیم گیرنه که بر فراز شهر واقع شده است، یکی از بارزترین نمونه های این میراث ارزشمند است. این قلعه که در قرن هفتم میلادی ساخته شده است، در طول تاریخ شاهد نبردها و رویدادهای مهمی بوده و امروزه به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر گیرنه در قبرس شمالی شناخته می شود.

علاوه بر قلعه ی گیرنه، جاذبه های تاریخی دیگری نیز در این شهر وجود دارند که می توانند برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ جذاب باشند. از جمله این جاذبه ها می توان به موزه ی شهر گیرنه، کلیسای بلاپایس، صومعه ی سنت بارناباس و خانه ی رنه سانس اشاره کرد.

شهر گیرنه قبرس شمالی

فرهنگ و زندگی در شهر گیرنه قبرس شمالی

شهر گیرنه قبرس شمالی با جمعیتی بالغ بر 35 هزار نفر، شهری زنده و پویا است. مردمی خونگرم و مهمان نواز در این شهر زندگی می کنند که به فرهنگ و سنت های خود پایبند هستند.

در شهر گیرنه می توانید شاهد ترکیبی از فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف باشید. این موضوع به دلیل موقعیت جغرافیایی این شهر و حضور اقوام مختلف در طول تاریخ آن است.

یکی از ویژگی های بارز فرهنگ مردم شهر گیرنه، صبر و شکیبایی آنهاست. مردم این شهر به زندگی در کنار دریا و در فضایی آرام عادت دارند و این موضوع در رفتار و گفتار آنها نیز نمود دارد.

اگر به دنبال تجربه ی زندگی در شهری آرام و امن هستید، شهر گیرنه قبرس شمالی می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد.

اقتصاد و فرصت های سرمایه گذاری در شهر گیرنه قبرس شمالی

اقتصاد شهر گیرنه قبرس شمالی بر پایه ی گردشگری، کشاورزی و تجارت است. در سال های اخیر، صنعت گردشگری در این شهر رشد چشمگیری داشته است و این موضوع به رونق کسب و کارها و ایجاد فرصت های شغلی جدید منجر شده است.

اگر قصد سرمایه گذاری در شهر گیرنه در قبرس شمالی را دارید، می توانید در زمینه های مختلفی از جمله هتلداری، رستوران داری، املاک و مستغلات و یا تجارت فعالیت کنید.

لازم به ذکر است که دولت قبرس شمالی از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند و معافیت های مالیاتی و گمرکی متعددی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است.

شهر گیرنه قبرس شمالی

شهر گیرنه قبرس شمالی، انتخابی ایده آل برای زندگی، کار و سرمایه گذاری

با توجه به آنچه گفته شد، شهر گیرنه در قبرس شمالی می تواند انتخابی ایده آل برای کسانی باشد که به دنبال مکانی آرام برای زندگی، فرصتی مناسب برای کار و یا بستری امن برای سرمایه گذاری هستند.

آب و هوای دلپذیر، سواحل زیبا، تاریخ غنی، فرهنگ پویا، اقتصاد رو به رشد و فرصت های متنوع سرمایه گذاری، از جمله مزایای متعددی هستند که شهر گیرنه را به گزینه ای منحصر به فرد برای مهاجران، گردشگران و سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر: همراه شما در مسیر مهاجرت و سرمایه گذاری در قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی و یا سرمایه گذاری در این کشور را دارید، می توانید از خدمات شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر استفاده کنید.

این شرکت با بیش از 14 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی مهاجرت و سرمایه گذاری در قبرس شمالی، می تواند راهنمای شما در این مسیر باشد.

کارشناسان مجرب شرکت کارگر، با ارائه ی مشاوره های تخصصی و خدمات کامل، شما را در تمامی مراحل مهاجرت و سرمایه گذاری یاری خواهند کرد.

شهر گیرنه قبرس شمالی

سواحل رویایی شهر گیرنه قبرس شمالی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، سواحل شهر گیرنه قبرس شمالی، یکی از مهم ترین جاذبه های این شهر به شمار می روند. این سواحل با شن های نرم و ماسه ای، آب های زلال و فیروزه ای و امواج آرام، مکانی ایده آل برای شنا، آفتاب گرفتن، ورزش های آبی و یا simply استراحت و لذت بردن از طبیعت هستند.

در ادامه به برخی از محبوب ترین سواحل شهر گیرنه اشاره خواهیم کرد:

  • ساحل لاپتا: این ساحل با طول 2 کیلومتر، یکی از طولانی ترین سواحل شهر گیرنه است. ساحل لاپتا به خاطر شن های نرم و ماسه ای و آب های زلال و آرامش، شهرت دارد. در این ساحل می توانید از انواع امکانات رفاهی از جمله رستوران ها، کافه ها، مغازه ها و ورزش های آبی لذت ببرید.

  • ساحل کاراآغاج: ساحل کاراآغاج به خاطر مناظر طبیعی زیبا و آب های فیروزه ای اش مشهور است. در این ساحل می توانید از قایق سواری، جت اسکی و یا غواصی لذت ببرید.

  • ساحل بئاتیس: ساحل بئاتیس ساحلی خلوت و آرام است که مکانی ایده آل برای استراحت و دوری از شلوغی شهر است. در این ساحل می توانید از شن های نرم و ماسه ای و آب های زلال دریا لذت ببرید.

  • ساحل کاتاراکتیوس: ساحل کاتاراکتیوس به خاطر صخره های زیبا و غارهای دریایی اش مشهور است. این ساحل مکانی ایده آل برای غواصی و یا گشت و گذار با قایق است.

  • ساحل مکنزی: ساحل مکنزی ساحلی شلوغ و پر جنب و جوش است که در آن می توانید از انواع رستوران ها، کافه ها، مغازه ها و ورزش های آبی لذت ببرید.

فعالیت های تفریحی در شهر گیرنه قبرس شمالی

علاوه بر لذت بردن از سواحل زیبا، در شهر گیرنه می توانید از انواع فعالیت های تفریحی دیگر نیز لذت ببرید. از جمله این فعالیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گشت و گذار در قلعه ی گیرنه: قلعه ی گیرنه یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی شهر گیرنه است. این قلعه که در قرن هفتم میلادی ساخته شده است، در طول تاریخ شاهد نبردها و رویدادهای مهمی بوده است. امروزه می توانید از این قلعه دیدن کنید و از مناظر شگفت انگیز شهر گیرنه لذت ببرید.
  • بازدید از موزه ی شهر گیرنه: در موزه ی شهر گیرنه می توانید با تاریخ و فرهنگ قبرس شمالی آشنا شوید. در این موزه آثار باستانی، سکه ها، لباس ها و دیگر اشیاء مربوط به دوره های مختلف تاریخی به نمایش گذاشته شده است.
  • کلیسای بلاپایس: کلیسای بلاپایس یکی از قدیمی ترین کلیساهای قبرس شمالی است. این کلیسا که در قرن 13 میلادی ساخته شده است، به خاطر معماری منحصر به فردش شهرت دارد.
  • صومعه ی سنت بارناباس: صومعه ی سنت بارناباس یکی از مهم ترین اماکن مذهبی قبرس شمالی است. این صومعه که در قرن 5 میلادی ساخته شده است، محل دفن سنت بارناباس، یکی از حواریون حضرت عیسی (ع) است.
  • خانه ی رنسانس: خانه ی رنسانس خانه ای تاریخی است که در قرن 17 میلادی ساخته شده است. این خانه امروزه به موزه ای تبدیل شده است که در آن می توانید با زندگی و آثار رنسانس، نقاش مشهور فرانسوی آشنا شوید.

شهر گیرنه قبرس شمالی

چشیدن طعم های اصیل مدیترانه در شهر گیرنه قبرس شمالی

علاوه بر جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی، شهر گیرنه قبرس شمالی به خاطر غذاهای لذیذ و خوشمزه اش نیز مشهور است.

آشپزی قبرس شمالی ترکیبی از آشپزی یونانی، ترکی و خاورمیانه ای است. در این منطقه می توانید انواع غذاهای دریایی، کباب ها، سالادها، مزه ها و دسرهای خوشمزه را امتحان کنید.

از جمله غذاهای محبوب شهر گیرنه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوفلاکو: سوفلاکو غذایی است که از گوشت مرغ یا گوسفند به صورت مارین شده و پخته شده در نان پیتا تهیه می شود. این غذا معمولا با سس تاتزیکی، پیاز و گوجه فرنگی سرو می شود.

  • کباب: کباب یکی از محبوب ترین غذاها در قبرس شمالی است. انواع مختلفی از کباب در این منطقه وجود دارد که از جمله آنها می توان به کباب کوفته، کباب سیخ، کباب شیشلیک و کباب Adana اشاره کرد.

  • مزه: مزه به مجموعه ای از پیش غذاهای کوچک گفته می شود که در آشپزی قبرس شمالی بسیار رایج است. مزه ها معمولا با نان پیتا و روغن زیتون سرو می شوند. از جمله مزه های محبوب می توان به هوموس، تبوله، بابا غنوش، زیتون و پنیر اشاره کرد.

  • سالاد: سالادها در آشپزی قبرس شمالی جایگاه ویژه ای دارند. از جمله سالادهای محبوب می توان به سالاد یونانی، سالاد فتوش، سالاد قبرسی و سالاد چوپان اشاره کرد.

  • دسر: دسرهای قبرس شمالی نیز بسیار خوشمزه و متنوع هستند. از جمله دسرهای محبوب می توان به باقلوا، لوکوم، کیک خیس، محلبی و سوتلچ اشاره کرد.

جشنواره ها و رویدادهای شهر گیرنه قبرس شمالی

شهر گیرنه قبرس شمالی در طول سال میزبان جشنواره ها و رویدادهای مختلفی است. این جشنواره ها فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ و سنت های مردم قبرس شمالی و همچنین لذت بردن از موسیقی، غذا و سرگرمی هستند.

از جمله جشنواره های محبوب شهر گیرنه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جشنواره ی موسیقی قبرس: این جشنواره هر ساله در ماه ژوئیه برگزار می شود و در آن هنرمندان مختلفی از سراسر جهان به اجرای موسیقی می پردازند.
  • جشنواره ی غذا: این جشنواره هر ساله در ماه آگوست برگزار می شود و در آن می توانید انواع غذاهای سنتی قبرس شمالی را امتحان کنید.
  • جشنواره ی شراب: این جشنواره هر ساله در ماه سپتامبر برگزار می شود و در آن می توانید از انواع شراب های محلی قبرس شمالی لذت ببرید.
  • جشنواره ی زیتون: این جشنواره هر ساله در ماه اکتبر برگزار می شود و در آن می توانید از انواع محصولات زیتون از جمله روغن زیتون، زیتون شور و صابون زیتون دیدن کنید و خریداری کنید.

مشاهده تمامی شهرهای قبرس شمالی

هزینه زندگی در شهر گیرنه قبرس شمالی

هزینه زندگی در شهر گیرنه قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به مراتب پایین تر است.

به طور کلی، می توان گفت که هزینه زندگی در این شهر حدود 30 تا 40 درصد ارزان تر از متوسط هزینه زندگی در اتحادیه اروپا است.

البته، هزینه زندگی در شهر گیرنه به سبک زندگی شما نیز بستگی دارد. اگر بخواهید در آپارتمانی لوکس در مرکز شهر زندگی کنید و از رستوران های گران قیمت غذا بخورید، مسلما هزینه های شما بیشتر خواهد بود.

مشاهده بیشتر: زندگی در قبرس شمالی

اما اگر به دنبال سبک زندگی ساده تر و مقرون به صرفه تری هستید، می توانید با هزینه های کمتری در شهر گیرنه زندگی کنید.

مزایای مهاجرت به شهر گیرنه قبرس شمالی

مهاجرت به شهر گیرنه قبرس شمالی می تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوای دلپذیر: شهر گیرنه دارای آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و آفتابی و زمستان های ملایم است. این آب و هوا برای کسانی که به دنبال فرار از زمستان های سرد و یا گرمای طاقت فرسای تابستان هستند، ایده آل است.
  • سواحل زیبا: شهر گیرنه به خاطر سواحل زیبا و شنی اش مشهور است. در این سواحل می توانید از شنا، آفتاب گرفتن، ورزش های آبی و یا به استراحت و لذت بردن از طبیعت اختصاص دهید.
  • تاریخ غنی: شهر گیرنه دارای تاریخ غنی و فرهنگی پویا است. در این شهر می توانید از جاذبه های تاریخی متعددی از جمله قلعه ی گیرنه، موزه ی شهر گیرنه، کلیسای بلاپایس و صومعه ی سنت بارناباس دیدن کنید.
  • فرهنگ و زندگی: مردم شهر گیرنه خونگرم و مهمان نواز هستند. در این شهر می توانید شاهد ترکیبی از فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف باشید.
  • اقتصاد رو به رشد: اقتصاد شهر گیرنه بر پایه ی گردشگری، کشاورزی و تجارت است. در این شهر می توانید در زمینه های مختلفی از جمله هتلداری، رستوران داری، املاک و مستغلات و یا تجارت فعالیت کنید.
  • هزینه زندگی پایین: هزینه زندگی در شهر گیرنه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به مراتب پایین تر است.
  • امنیت: شهر گیرنه شهری امن با نرخ جرم و جنایت پایین است.
  • نزدیکی به اروپا: قبرس شمالی در نزدیکی اروپا واقع شده است و شما می توانید به راحتی به سایر کشورهای اروپایی سفر کنید.

شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر: همراه شما در مسیر مهاجرت به قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید، می توانید از خدمات شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر استفاده کنید.

این شرکت با بیش از 14 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی مهاجرت و سرمایه گذاری در قبرس شمالی، می تواند راهنمای شما در این مسیر باشد.

کارشناسان مجرب شرکت کارگر، با ارائه ی مشاوره های تخصصی و خدمات کامل، شما را در تمامی مراحل مهاجرت یاری خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر گیرنه قبرس شمالی و یا خدمات شرکت کارگر می توانید با ما تماس بگیرید.

شهر گیرنه قبرس شمالی

سرمایه گذاری در شهر گیرنه قبرس شمالی

همانطور که اشاره کردیم، گیرنه، نگین مدیترانه در قبرس شمالی، با تلفیقی بی‌نظیر از تاریخ غنی، طبیعت بکر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذاب، شما را به سفری رویایی دعوت می‌کند. در خیابان‌های باریک و پرپیچ و خم این شهر قدم بزنید و در میان قلعه‌ها و بناهای تاریخی مانند قلعه سنت هیلاریون و مسجد لالا مصطفی پاشا، غرق در تاریخ شوید. در سواحل شنی طلایی گیرنه، زیر نور آفتاب مدیترانه‌ای، تن خود را به امواج بسپارید و از زیبایی خیره‌کننده دریا لذت ببرید.

علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، گیرنه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌نظیری را نیز به شما ارائه می‌دهد. با شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر همراه شوید و از تخصص و تجربه ما در زمینه خرید ملک، اخذ ویزا، و مدیریت املاک در قبرس شمالی بهره‌مند شوید.

کارگر با بیش از 14 سال سابقه درخشان، در کنار شما خواهد بود تا سفری امن و پر سود را در دنیای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی تجربه کنید. همین امروز با ما تماس بگیرید و دروازه‌های موفقیت را به روی خود بگشایید.

با کارگر، رویای سرمایه‌گذاری خود را در قبرس شمالی به واقعیت تبدیل کنید.

کلام آخر

شهر گیرنه قبرس شمالی، نگینی درخشان در سواحل مدیترانه، با داشتن آب و هوایی دلپذیر، سواحلی زیبا، تاریخ غنی، فرهنگ پویا، اقتصاد رو به رشد، هزینه زندگی پایین و امنیت بالا، به مقصدی ایده آل برای زندگی، کار و سرمایه گذاری تبدیل شده است.

در این مقاله به طور مفصل به بررسی جاذبه ها و مزایای زندگی در شهر گیرنه پرداختیم. از سواحل رویایی و تاریخ غنی این شهر گرفته تا فرهنگ و زندگی مردمان خونگرم آن، همه چیز در شهر گیرنه دست به دست هم داده اند تا این شهر را به بهشتی برای کسانی تبدیل کنند که به دنبال زندگی آرام و مدیترانه ای هستند.

علاوه بر این، شهر گیرنه با داشتن فرصت های شغلی متنوع و همچنین معافیت های مالیاتی و گمرکی که دولت قبرس شمالی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است، به گزینه ای ایده آل برای کارآفرینان و سرمایه گذاران نیز تبدیل شده است.

اگر به دنبال مکانی آرام برای زندگی، فرصتی مناسب برای کار و یا بستری امن برای سرمایه گذاری هستید، شهر گیرنه قبرس شمالی می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد.

شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر با بیش از 14 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی مهاجرت و خرید ملک در قبرس شمالی، می تواند همراه شما در این مسیر باشد. کارشناسان مجرب شرکت کارگر، با ارائه ی مشاوره های تخصصی و خدمات کامل، شما را در تمامی مراحل مهاجرت و سرمایه گذاری یاری خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر گیرنه قبرس شمالی و یا خدمات شرکت کارگر می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره شهر گیرنه قبرس شمالی

1. آب و هوای شهر گیرنه چگونه است؟

شهر گیرنه دارای آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و آفتابی و زمستان های ملایم است. این آب و هوا برای کسانی که به دنبال فرار از زمستان های سرد و یا گرمای طاقت فرسای تابستان هستند، ایده آل است.

2. جاذبه های گردشگری شهر گیرنه چه چیزهایی هستند؟

از جمله جاذبه های گردشگری شهر گیرنه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قلعه ی گیرنه
  • موزه ی شهر گیرنه
  • کلیسای بلاپایس
  • صومعه ی سنت بارناباس
  • خانه ی رنه سانس
  • سواحل زیبا مانند ساحل لاپتا، ساحل کاراآغاج، ساحل بئاتیس، ساحل کاتاراکتیوس و ساحل مکنزی

3. هزینه زندگی در شهر گیرنه چقدر است؟

هزینه زندگی در شهر گیرنه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به مراتب پایین تر است. به طور کلی، می توان گفت که هزینه زندگی در این شهر حدود 30 تا 40 درصد ارزان تر از متوسط هزینه زندگی در اتحادیه اروپا است.

4. آیا شهر گیرنه شهری امن است؟

بله، شهر گیرنه شهری امن با نرخ جرم و جنایت پایین است.

5. مزایای مهاجرت به شهر گیرنه چه چیزهایی هستند؟

از جمله مزایای مهاجرت به شهر گیرنه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوای دلپذیر
  • سواحل زیبا
  • تاریخ غنی
  • فرهنگ پویا
  • اقتصاد رو به رشد
  • هزینه زندگی پایین
  • امنیت بالا
  • نزدیکی به اروپا

6. شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر چه خدماتی ارائه می دهد؟

شرکت مشاوره و سرمایه گذاری کارگر با بیش از 14 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی مهاجرت و سرمایه گذاری در قبرس شمالی، می تواند به شما در موارد زیر یاری رساند:

  • اخذ ویزا
  • خرید ملک
  • راه اندازی کسب و کار
  • سرمایه گذاری
  • و …

امیدواریم که این سوالات متداول برای شما مفید بوده باشد.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بد نیست مطالعه کنید:

آنچه در این مطلب میخوانید !

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Powered by Estatik
×